Ny hoj?

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Sugen på ny hoj?

Just hemkommen från en stor elektronikmässa Las Vegas undrar vad ni tycker om följande skapelse som jag fotade där:

DSC_0149liten_269.jpg

DSC_0151liten_270.jpg

Vore väl perfekt att komma glidande till Sveavägen på den där? Fylld med högtalare, slutsteg och neonljus, shit va cheyer man skulle få:tummenupp

Direkt när man kom fram så skulle man nog få frågan: Ligga:kär?

Eller inte va:rofl

Helt ärligt så blev jag ganska chockad, helt klart någon kille som har alldeles för mycket fritid och pengar...:dummer

Bara att sälja Kåtten och komma in i matchen Björn ;)

Hur fan har han fått rockan att sitta fast på styret? Och ett hål igenom den för lampan med! Jag är nästan lite imponerad över hur mycket prylar man kan fästa på en Harley Parkinson...

Den är ju phet!
Men det går ju inte att köra med den så jag förstår inte vitsen?
Höj och sänkbar eller inte så tar packväskorna i när man svänger, och för att kunna se någonting när man kör så måste framkåpan kapas. Framlyset skjuter direkt mot framskärmen:3freak

Det första jag tänker på är "They see me rollin... they hatin..." :tungan

Det är ju en helt vanlig harley bagger.. ni som kör sporthoj, varför blir ni upprörda av det här?
Att ni ens bryr er? Visst den är fullkomligt oanvändbar och en kromhög som bara står på utställningar. Big deal liksom. Om ni nu tycker era plastraketer är så otroligt bra, varifrån kommer behovet av att störa sig på en asdyr soffa med motor. Jag som gillar Motorcyklar oavsett kategori tycker ni är lite efterblivna..
Nu lutar jag mig tillbaka och väntar på första bästa intelligenta kommentar typ: öööh men du har aldrig kört en riktig literklubba du fattar ingenting...

Det är ju en helt vanlig harley bagger.. ni som kör sporthoj, varför blir ni upprörda av det här?
Att ni ens bryr er? Visst den är fullkomligt oanvändbar och en kromhög som bara står på utställningar. Big deal liksom. Om ni nu tycker era plastraketer är så otroligt bra, varifrån kommer behovet av att störa sig på en asdyr soffa med motor. Jag som gillar Motorcyklar oavsett kategori tycker ni är lite efterblivna..
Nu lutar jag mig tillbaka och väntar på första bästa intelligenta kommentar typ: öööh men du har aldrig kört en riktig literklubba du fattar ingenting...

Vaknat på fel sida? Du lyckas få in ord som "efterblivna" samt raljera på förmodat kommande "intelligenta kommentarer". Jag tror att du behöver umgås med lite glada människor ett tag eller gå ut och torrgasa lite med hojen.:hej

Postar f.ö. en bild som jag tagit på en Traja så att du kanske blir bättre till mods:

image.jpg

Last edited:
Bortsett från de groteska framhjulen på de här skapelserna så tycker jag baggers är rätt coolt. Men jag får nog hålla med om att just baggern på bilden va lite "over the top"

Vaknat på fel sida? Du lyckas få in ord som "efterblivna" samt raljera på förmodat kommande "intelligenta kommentarer". Jag tror att du behöver umgås med lite glada människor ett tag eller gå ut och torrgasa lite med hojen.:hej

Postar f.ö. en bild som jag tagit på en Traja så att du kanske blir bättre till mods:

View attachment 397868

Haha jadu.. jag är ju i goa och kör hoj och umgås med glada folk varje dag.. undrar bara vad det är för fel på folk som bara kan uppskatta plastraketer..?
Snygg traja förresten!

öööh men du har aldrig kört en riktig literklubba du fattar ingenting...

Tror att det är en Victory under allt påhäng och ingen HD.

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...