Smurfer
Filosofie kandidat
Efter en tur & retur resa till sthlm på 11 timmar så stog äntligen min KTM 660 05 hemma i garaget igår. Hade en 520 för 2 årsen och en R1 som såldes i våras så nu va det dags för ngt annat. Vart ute o kört halva dan idag. Den var lite tyngre än jag väntat mig men går helt ok. Givetvis så var man tvungen att köra lite bakhjuls åka innan man ställde in den för dan. Sagt o gjort sätter kurs ut till en stor öde väg vid Gunnilse (GBG). Lite vingligt i början men efter ett tag så sitter det riktigt bra...tills jag tillslut går för högt o skrapar i bakpartiet på hojen. Av ngn dum anledning så släpper jag taget om styret och ser min hoj fortsätta framåt medans jag skrapar arsle bakom. Den läger sig på sidan, flyger lite gnistor innan den tar stop vid sidan av vägen. Roliga är att jag försökte ställa mig upp innan jag kanat färdigt vilket gör att jag flyger runt dom sista 10-15 metrarna.
Hojen klara sig dock över förväntan tack vara sliders vid gaffeln och svingeln. skrapat styre, växelpinne av, lamphuset bak kasst, ena akra dämparen skrapad.
Tror dock mitt bakparti inte platsar som stand in i en p-film på ett tag.
Blir skinnställ hedanefter.
Vet ngn om det går att byta sista biten på akra dämpare (titan)? Delen är popnitad i själva behållaren.
Ingen som sitter inne på en extra växelpinne, lamphus bak?
Smurfer out...
Hojen klara sig dock över förväntan tack vara sliders vid gaffeln och svingeln. skrapat styre, växelpinne av, lamphuset bak kasst, ena akra dämparen skrapad.
Tror dock mitt bakparti inte platsar som stand in i en p-film på ett tag.

Vet ngn om det går att byta sista biten på akra dämpare (titan)? Delen är popnitad i själva behållaren.
Ingen som sitter inne på en extra växelpinne, lamphus bak?
Smurfer out...
Last edited: