Ny här =p

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
ja då va det dags att bekanta sig mer med denna delan av forumet kom hem med en Husaberg Fs650e -05 idag efter att jag sålt cbr,en o sen köpt en saab 93 aero i hopp om att jag skulle kunna överleva utan hoj men det gick inte så saaben fick gå efter 2 månader men nu e jag förbaskat nöjd!

//jocke

Mr_SoaP skrev:
2177042 ja då va det dags att bekanta sig mer med denna delan av forumet kom hem med en Husaberg Fs650e -05 idag efter att jag sålt cbr,en o sen köpt en saab 93 aero i hopp om att jag skulle kunna överleva utan hoj men det gick inte så saaben fick gå efter 2 månader men nu e jag förbaskat nöjd!

//jocke

Jocke som jobbar på ICA färsk?

Är själv på jakt efter något mer banvänligt nu efter 660:n, vet inte vad det blir än bara. Är lite insnöad på KTM så 525 känns närmast.

Vi får dra ihop Kungälvsmotarderna i sommar, vi verkar ju blir fler och fler
:tummenupp. Kanske fixa någon större yta där vi kan öva lite bana?

/Stefan - som ska fixa ny hoj så snart min sista tentaperiod är över, en vecka kvar...

Who'sYourDaddy skrev:
2177082 Jocke som jobbar på ICA färsk?

Är själv på jakt efter något mer banvänligt nu efter 660:n, vet inte vad det blir än bara. Är lite insnöad på KTM så 525 känns närmast.

/Stefan - som ska fixa ny hoj så snart min sista tentaperiod är över, en vecka kvar...

Bana e alltid kul!! Jag e på :D

Who'sYourDaddy skrev:
2177082 Jocke som jobbar på ICA färsk?

Jajamensan Jocke på färsken
:banana

Back