Hej,
jag är ny här och tänkte att denna frågan passade in i Helsingborgsdelen,om inte så ursäkta mig och ta bort/flytta tråden.Det är så att nu är det tredje gången gillt för min del,har övningskört privat 2 säsonger tidigare under en 5års period men inte blivit klar till o boka en uppkörning (konstigt vad fort vintern kommer när man övningskör mycket privat
) .Nu har jag dock bestämt mig för att verkligen ta kortet,en gsx400fws är inhandlad som övningshoj,handledare ok,men jag tänkte köra några ggr på skola också,mest för att lära mig manöverbanan och för att kunna få tillgång till en uppkörninshoj till obegränsat A kort.Därför önskar jag tips på nån bra skola som inte bara är ute efter att kräma ur mig en massa pengar,kostarr ju runt 1000:-/lektion hos dom jag kikat på.Det som låter bäst hittils av dom jag hitta som har hemsida är Drive in,dom har tydligen ett paket för 4500:- som inkluderar teori och 5 dubbellektioner.Men hur är dom att ha och göra med,bra eller dåliga?Alternativ till dom? Vad rekommenderar ni?
Mvh
Morgan Lundahl
jag är ny här och tänkte att denna frågan passade in i Helsingborgsdelen,om inte så ursäkta mig och ta bort/flytta tråden.Det är så att nu är det tredje gången gillt för min del,har övningskört privat 2 säsonger tidigare under en 5års period men inte blivit klar till o boka en uppkörning (konstigt vad fort vintern kommer när man övningskör mycket privat

Mvh
Morgan Lundahl