Ny "Göteborgare" söker hojåkare:-)

Cribbe

såld r1:a:-)
Gick med
30 Jan 2004
Hoj
R1 07 MED MYCKET KOLFIBER
Tjeniz.
Är nerflyttad ifrån Uppsala och känner mig ensam
när jag åker hoj :) .
Vart träffas man i Göteborg för att åka lite hoj?.
MVH Cribbe..

small_r1_001.jpg

Liten bild på min tjej....

Cribbe skrev:
Tjeniz.
MVH Cribbe..

small_r1_001.jpg

götaplatsen är väl vanligast men andra ställen brukar oxå dyka upp,det är bara till och kolla åktråden :tummenupp

GP kallas det. Göta platsen är det. Högst upp på avenyn vid Poseidon. Lördagar vid tolv brukar vara ett ganska säkert kort.

Och ja, just det. Välkommen :tummenupp

Känns väl fint nu när du flyttat till Sveriges framsida! :D Välkommen hit! GP är det som gäller ibland på vardagkvällar och oftast 12 på lördagar. Håll utkik i åktråden som sagt.

hej :hej
Välkommen välkommen, eftersom du redan fått så mycket tips och GP så får jag väl tipsa dig om att vi fikar alla som vill på Onsdagar kl 18.oo på "Bistro Callanthe" ligger mitt emot biopalatset nästan!

EDIT: Fandå.... Claes ja har ju sagt att du ska låta tjejerna komma först ju :gnissla

Göta Platsen

Brukar vara en del som åker 17:00 Från GP (vardagar). Dyker alltid upp någon i alla fall :tungan

jomparr skrev:
Brukar vara en del som åker 17:00 Från GP (vardagar). Dyker alltid upp någon i alla fall :tungan
om man skulle ta och åka lite då idag kanske... ?? fast ja hinner nog inte till 5 för min gode handledare slutar inte förrsen halv 5 på sitt jobb...,sen måste vi till hisingen och hämta mig och mina kläder och min älskling, kan vi säga vid halv 6 idag kanske??

Götaplatsten är nog inte aktuellt för "er" hojåkare idag. Då "vi" hockeysupporters invaderar runt 17-18 tiden...

Välj annan plats.

:hej

hållundan skrev:
Götaplatsten är nog inte aktuellt för "er" hojåkare idag. Då "vi" hockeysupporters invaderar runt 17-18 tiden...

Välj annan plats.

:hej
fuck them... ja vill va på Götaplatsen ju... :3freak... jaja vi får la hitta nått annat place då... som säkert är mycket bättre än GP

fast det hade vart lite cool att dra igång alla hojarna mitt i folksamlingen :hihi

Miss_Orchidee skrev:
fuck them... ja vill va på Götaplatsen ju... :3freak... jaja vi får la hitta nått annat place då... som säkert är mycket bättre än GP

fast det hade vart lite cool att dra igång alla hojarna mitt i folksamlingen :hihi

Det går inte komma fram med hoj. Så det blir nog inte speciellt coolt. Rekommendation är som sagt att välja nåt place en bit utanför stan.

Och, nej, inte fuck them. :finger

:kiss

hållundan skrev:
Det går inte komma fram med hoj. Så det blir nog inte speciellt coolt. Rekommendation är som sagt att välja nåt place en bit utanför stan.

Och, nej, inte fuck them. :finger

:kiss
Fuck you then........ för du är väl en av dom :tungan

ja, pappa, ska titta efter annan plats!! :hej

Cribbe skrev:
Tjeniz.
MVH Cribbe..

small_r1_001.jpg

Tjena!
Lider av samma dilemma med dystra ensamkörningar.. Började åka hoj förra sommarn så jag gjorde nog allmänheten en tjänst när jag vinglade ensam.:) Men i år har jag plockat av stödhjulen, så nu kanske man kan hänga med på nån lördagskörning!

MVH / Norris

norris skrev:
Tjena!
Lider av samma dilemma med dystra ensamkörningar.. Började åka hoj förra sommarn så jag gjorde nog allmänheten en tjänst när jag vinglade ensam.:) Men i år har jag plockat av stödhjulen, så nu kanske man kan hänga med på nån lördagskörning!

MVH / Norris
klart ni ska med!!!! :tummenupp

Jomparr - ja vi startar ett andra världskrig på GP :rolleyes: tror inte det är en kanon ide va....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT