Då var det gjort, första vurpan med pärlan
skulle glida hem från skolan idag, snor halt på backen, svänger i kanske 7km/h i en 90graders böj, skiten bara släpper och där ligger den på marken och är skadad
Det som hände var att hojen fick en ganska saftig skrapning på vänsterkåpan, växelpinnens knopp knäcktes, stödet fick sig en törn, lite skrap på vänstra styrknoppen + en liten repa precis under backspegeln (ska nog gå att fixa med lite spackel osv)
Kåpan (och allt det andra) borde väl gå att köpa nytt, eller hur?
Det var min avslutning på en galet rolig hojsäsong...
skulle glida hem från skolan idag, snor halt på backen, svänger i kanske 7km/h i en 90graders böj, skiten bara släpper och där ligger den på marken och är skadad
Det som hände var att hojen fick en ganska saftig skrapning på vänsterkåpan, växelpinnens knopp knäcktes, stödet fick sig en törn, lite skrap på vänstra styrknoppen + en liten repa precis under backspegeln (ska nog gå att fixa med lite spackel osv)
Kåpan (och allt det andra) borde väl gå att köpa nytt, eller hur?
Det var min avslutning på en galet rolig hojsäsong...

?
Mitt framför skolpoliserna, dom tyckte det var as hefftikCt! 

. brukar cykla till bussen och en morgon hade jag sktibrottom. snö på vägen, is på hela cykeln (inkl färlgar och bromsar) och jag trampar på som fan åsså kommer de en korsning från våran väg ut på en lite större väg och jag börjar bromsa utan att de händer nånting. hopp tänkte jag nu hamnar jag la i diket på andra sidan vägen. men jag släpte inte bromsen och till slut började de ta lite och jag fick feting släpp på bakhjulet utan att jag va mä på de så helt plötligt kled jag på marken, gled la 15-20 meter nånting. de roliga va att jag lika snabbt satt på cykeln igen och trampa som en dåre