Ny design 05 Ducati 999/749

Marten72

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSV R 03
Tja det kom som det var tvunget. Inte en sekund för sent. Ser ut som alla 999/749 har fatt den nya swingen som debuterade pa 749R, alltsa aven 999/999s. Ny frontkapa utan de fula slitsarna (titta noga) alltsa mer 998 stuk.. Ramen lackad röd pa alla modeller. Ny slutburk/kuts. Sedan verkade detaljkvaliten vara förbattrad. Ser helt ok ut nu! :)

Bifogat

• IMGA0350.JPG
    IMGA0350.JPG
    91.5 KB · Visningar: 450
Marten72 skrev:
Tja det kom som det var tvunget. Inte en sekund för sent. Ser ut som alla 999/749 har fatt den nya swingen som debuterade pa 749R, alltsa aven 999/999s. Ny frontkapa utan de fula slitsarna (titta noga) alltsa mer 998 stuk.. Ramen lackad röd pa alla modeller. Ny slutburk/kuts. Sedan verkade detaljkvaliten vara förbattrad. Ser helt ok ut nu! :)

Mumma :tummenupp

Tycker fortfarande att ur-916 är snyggare, en milstolpe i design, man kan dreggla över detaljer i timmar. :Bugar

Ninjaboy skrev:
Tycker fortfarande att ur-916 är snyggare, en milstolpe i design, man kan dreggla över detaljer i timmar. :Bugar

Hehe.. så är det :lol :lol
Men den nya är ett steg i rätt riktning från första 999 iaf.

Hmm, jag som precis började gilla 999an så kommer ducati o förstör det hela. Även om skillnaderna inte är stora så tycker jag att nya 999an är betydligt fulare än första versionen.

Coola Ola skrev:
Hmm, jag som precis började gilla 999an så kommer ducati o förstör det hela. Även om skillnaderna inte är stora så tycker jag att nya 999an är betydligt fulare än första versionen.
:rofl Smaken är som :arsele

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...