Ny Bakdel ZX9

Glenn

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
ZX9
Bakdelen såg lite tråkig ut, så jag tog bort handtagen spacklade igen hålen å lackade lite. Jag tyckte det blev riktigt bra. Ska gjöra samma sak på toppkåpan, en vit siffertavla.

Bifogat

• IMG_0691.JPG
    IMG_0691.JPG
    98.9 KB · Visningar: 312
  • IMG_0688.JPG
    IMG_0688.JPG
    101.9 KB · Visningar: 163
  • IMG_0689.JPG
    IMG_0689.JPG
    94.8 KB · Visningar: 307
  • IMG_0692.JPG
    IMG_0692.JPG
    99.1 KB · Visningar: 295
  • IMG_0690.JPG
    IMG_0690.JPG
    103.7 KB · Visningar: 155
  • IMG_0692.JPG
    IMG_0692.JPG
    99.1 KB · Visningar: 246
Glenn skrev:
Bakdelen såg lite tråkig ut, så jag tog bort handtagen spacklade igen hålen å lackade lite. Jag tyckte det blev riktigt bra. Ska gjöra samma sak på toppkåpan, en vit siffertavla.

Härligt. Det där blev riktigt bra

oXydex

Det blev ju asnice.
Har aldrig fattat vitsen med handtagen. Det är väl ändå ingen osm använder dom?

Man vill ju bli kramad när man kör bitches :)

yonsson skrev:
Billiga ju!
E frakten dyr eller?
Betala med kort?
Tja

Jag betalade med visa kort, frakten gick på ca 250 kr tror jag, men då tog det bara 10 dagar med DHL. Bestälde ett Yoshimura system för ett par år sen, bestälde på mån, fredag kom det hem till min dörr!!!!!!!!!!
Det kostade 700kr i frakt men det var halva priset på systemet mot i sverige. Så i de flesta fall så går det lika snabbt som att beställa i sverige eller snabbare

Har du inte rimstripes fram Glenn?? Det har du åtminstone på 2 av bilderna. Om jag nu inte har helt fel på mina ögon :3freak

Skitsnygg hoj :tummenupp

Najs som bara den.
Bara kvar att byta ut en gula stripsen mot grön och sätta en på framhjulet också!
+ ta bort alla klistermäsrken!
:tummenupp

ReDan skrev:
Najs som bara den.
Bara kvar att byta ut en gula stripsen mot grön och sätta en på framhjulet också!
+ ta bort alla klistermäsrken!
:tummenupp
tycker stripesen passar och (MER!)klistermärkena ger ju intrycket att den e fullt rejskittad! gah

wippe skrev:
Har du inte rimstripes fram Glenn?? Det har du åtminstone på 2 av bilderna. Om jag nu inte har helt fel på mina ögon :3freak

Jag tror de kan vara så att han inte har hunnit montera dit stripes på bäggesidorna fram :va
//D

wippe skrev:

Tja

Håller på och provar lite med rimstripes, vet inte vilken färg jag ska ha än, därför är det inte klart. Men det blir nog gröna stripes på BÅDA fälgarna. Så nu ska det det vattenslipas på fälgkanten på med stripes å lämnas in på klarlack, vet ej om jag ska ta matt eller blank klarlack, Har en kompis som e billakerare så det är bra. Klarlackade hela cykeln + den vita pearlen i bak för bara 500 spänn inkl färg å fyra lager klarlack med mellanslip, så det är grymt bra, det e skitdyrt å lacka annars.

Mvh Glenn

Då hade jag inte så fel på ögonen, bara i huvudet :kocko !!!

Det va svinbilligt för den lackeringen du.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla