Bakdelen såg lite tråkig ut, så jag tog bort handtagen spacklade igen hålen å lackade lite. Jag tyckte det blev riktigt bra. Ska gjöra samma sak på toppkåpan, en vit siffertavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glenn skrev:Bakdelen såg lite tråkig ut, så jag tog bort handtagen spacklade igen hålen å lackade lite. Jag tyckte det blev riktigt bra. Ska gjöra samma sak på toppkåpan, en vit siffertavla.
Men om man kör en kille då?yonsson skrev:Det blev ju asnice.
Har aldrig fattat vitsen med handtagen. Det är väl ändå ingen osm använder dom?
Man vill ju bli kramad när man kör bitches![]()
Varför skulle man göra det?KalleNorton skrev:Men om man kör en kille då?
Man måste ju visa att man kan köra så fort som man säger...yonsson skrev:Varför skulle man göra det?![]()
Du kan bställa på nätet, köpte min http://www.indysuperbike.com/customer/help.php?section=contactusfrån USA.don_tomazo skrev:Föresten, vart får man tag i en sån där framskärm i kolfiber? VILL HA!!![]()
Billiga ju!Glenn skrev:Du kan bställa på nätet, köpte min http://www.indysuperbike.com/customer/help.php?section=contactusfrån USA.
don_tomazo skrev:Lyfter min fråga lite
Tjayonsson skrev:Billiga ju!
E frakten dyr eller?
Betala med kort?
tycker stripesen passar och (MER!)klistermärkena ger ju intrycket att den e fullt rejskittad! gahReDan skrev:Najs som bara den.
Bara kvar att byta ut en gula stripsen mot grön och sätta en på framhjulet också!
+ ta bort alla klistermäsrken!
![]()
wippe skrev:Har du inte rimstripes fram Glenn?? Det har du åtminstone på 2 av bilderna. Om jag nu inte har helt fel på mina ögon![]()
Skitsnygg hoj![]()
Tjawippe skrev:Har du inte rimstripes fram Glenn?? Det har du åtminstone på 2 av bilderna. Om jag nu inte har helt fel på mina ögon![]()
Skitsnygg hoj![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti