Nutidsorientering!

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Kunde inte 10:an samt utslagsfråga D.
Skyller på att jag inte ser så mycket på TV samt att jag ännu inte uppnått Nirvana av Kapitalism, vilket krävs för att kunna namnet på handelsföretaget (det, eller att man bor på det som ofta benämns av Chrille som Bästkusten)

Åh, men orka!! Det var ju en del frågor och de 10 första kunde jag.... Får jag godkänt nu!? *viftar med ögonfransarna*

/FW

Damn it! Nåja, får väl gå och lägga mig under en lastbil eller nåt så att IQ medeltalet i detta land ökar. Care to join? (eller bara tala om rätt svar UTAN att gå ut på någon sökmotor ;))

Freppa skrev:
Damn it! Nåja, får väl gå och lägga mig under en lastbil eller nåt så att IQ medeltalet i detta land ökar. Care to join? (eller bara tala om rätt svar UTAN att gå ut på någon sökmotor ;))

Självklart kan jag de rätta svaren, jag hade ju alla rätt utan hjälp från någon eller något. :fakta

Freppa skrev:
Kunde inte 10:an samt utslagsfråga D.
Skyller på att jag inte ser så mycket på TV samt att jag ännu inte uppnått Nirvana av Kapitalism, vilket krävs för att kunna namnet på handelsföretaget (det, eller att man bor på det som ofta benämns av Chrille som Bästkusten)

10: Värsta Språket

D: Ostindiska Kompaniet (fast de stavade annorlunda på den tiden Compagniet eller så...)

Jaha, alla rätt utan hjälp - och jag som knappt läser tidningar och bara kollar RR på TV, vad betyder det ?

Ankan skrev:
Har du bevis, det här var juh svårt som faen juh... :mattias

Bevis och bevis... Om jag skulle lista alla svar i tråden så blir det ju ingen match för andra. Dessutom skulle jag ju mycket väl kunna ha använt en sökmotor, så bevisningen blir aningen svag. Ni får helt enkelt lita på mig. :cool:

McB skrev:
Bevis och bevis... Om jag skulle lista alla svar i tråden så blir det ju ingen match för andra. Dessutom skulle jag ju mycket väl kunna ha använt en sökmotor, så bevisningen blir aningen svag. Ni får helt enkelt lita på mig. :cool:

Sa du inte nyss att du tillhör en lögnaktig och fullständigt opålitlig generation?? :hej

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park