Nu när killarna börjat träna som besatta

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
Några killar här på forumet har juh börjat träna 4-6gånger i veckan nu när vintern närmar sig:va så jag tänkte höra me er få tjejer som finns här om ni skulle vilja börja simma med mig... ja kan inte med gym så tänkte simma istället. plus lite bättre för min rygg som e rätt så paj..

så är där någon tjej som vill simma med mig någon gång i veckan???:)

vill inte simma me han, roligare o simma me tjejer för då kan man snacka skit innan, mellan o efteråt:tungan:yoparty

tillbaka till frågan då :tungan

jag funderar faktiskt på att börja på gym också, men antagligen inte förrän nästa månad. Tänkte välja ett gymkort (på filborna) så jag kan simma också. Då kan vi lätt ta en simrunda ihop :) och basta såklart!!!

tillbaka till frågan då :tungan

jag funderar faktiskt på att börja på gym också, men antagligen inte förrän nästa månad. Tänkte välja ett gymkort (på filborna) så jag kan simma också. Då kan vi lätt ta en simrunda ihop :) och basta såklart!!!

Oki ja nästa månad tänkte ja oxå men då kan vi ses närmare nästa månad kan vi snacka då juh o kolla vår scheman om de finns några dagar som funkar:)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back