Nu har det fan gått för långt

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Ja nu säljer jag till och med mitt hem för att kunna köra ett enda år till i R-träsket. Fan ta den :cdevil som lurade in mig i den här skiten, jag kommer ju sluta som en uteliggare vid depån på LMS. Man börjar intala sig massa saker: närmare banan, hmm det blir inte dyrare, hmm garage det finns ju överallt, hmm Håkan är en nija på att laga mat hmm...Linköping ÄR en trevligare stad :3freak
Så till alla som har för mycket pengar kom och köp.

http://w4.objektdata.se/pregen/466/OBJ3080_738325466/wp.htm?

björn

Last edited:
255.000kr för en lägenhet är det inte varje dag man ser iofs så ligger den Norrköping.

Hade du skickat in den om ett par månader hade jag tagit den! Då hade jag vetat om det funkar på nya jobbet.

Min lilla tvåa på 44m2 är tillsalu för 2.250´

köp den istället. Du kan få med min kawa på köpet :hihi

björn.e skrev:
Ja nu säljer jag till och med mitt hem för att kunna köra ett enda år till i R-träsket. Fan ta den :cdevil som lurade in mig i den här skiten, jag kommer ju sluta som en uteliggare vid depån på LMS. Man börjar intala sig massa saker: närmare banan, hmm det blir inte dyrare, hmm garage det finns ju överallt, hmm Håkan är en nija på att laga mat hmm...Linköping ÄR en trevligare stad :3freak

björn

Gött mos Björn :tummenupp
Välkommen till Linköping, det va väl ett vettigt val, både jobb å bana på gångavstånd.

björn.e skrev:
björn
Du är då höjden av BESATT! Jag antar att du inte har fru/flickvän, att flytta för att komma närmare RR-bana är väl inte vad en dam vill höra :D

Eller så har du ljugit ihop nått annat för henne.
:tummenupp för dig o lycka till!
(jag som trodde jag var besatt av saker :va )

Det är ju synd att torpet på Sviestad är rivet, annars hade det ju varit som klippt och skuret för dig :hihi

björn.e skrev:

björn

That's the spirit Björn! :tummenupp :lol

björn.e skrev:

björn

Åh, Anna är skitbra! Var hon som sålde min lägenhet! Världens gulligaste att ha och göra med. :tummenupp

Men hittar du ingenstans att bo vet du ju att du alltid kan låna min lilla stuga i Bergskurvan... ;)

Webspy skrev:
jepp - välkommen till Stockholm.....

Tokholm....?!
Aldrig i livet!!

Villa 125kvm med källare....60kvm varmgarage(tyvärr alltid fullt).

1250kvm gräsmatta med solen i söderläge och bebyggelsen i norr.

10min med bil till jobbet, eller 12min om det är rött vid trafikljuset,
på sommaren cyklar man på 35min....bara på speciella cykelvägar.

Byggkostnad 1975.....c:a 180' Pris idag........1 000' - 1 250'.

Avstånd till närmaste RR-träningsmöjlighet...4mil.

Avstånd till närmaste RR-bana....19mil, vi åker dit varje Tisdag under säsongen.

Avstånd till skidåkning i fjällmiljö....23mil.

Nått mer som behövs för ett drägligt liv.....?

"Vi flytt int!"

KentW

Kent W skrev:
Tokholm....?!
Aldrig i livet!!

Villa 125kvm med källare....60kvm varmgarage(tyvärr alltid fullt).

1250kvm gräsmatta med solen i söderläge och bebyggelsen i norr.

10min med bil till jobbet, eller 12min om det är rött vid trafikljuset,
på sommaren cyklar man på 35min....bara på speciella cykelvägar.

Byggkostnad 1975.....c:a 180' Pris idag........1 000' - 1 250'.

Avstånd till närmaste RR-träningsmöjlighet...4mil.

Avstånd till närmaste RR-bana....19mil, vi åker dit varje Tisdag under säsongen.

Avstånd till skidåkning i fjällmiljö....23mil.

Nått mer som behövs för ett drägligt liv.....?

"Vi flytt int!"

KentW

Låter dyrt och långt.....

Kom till Svenljunga, inte en kåk över miljonen, fem mil till A-torp, sju till Falken, 19 till Sviesta, 20 till Knudan, och hela 28 långa mil till K.skoga. Dessutom en uppsjö av crossbanor inom 3 mil.

Dessutom en av Sveriges bästa klubbar...... :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...