Nu får det va bra med körkort på ett tag.

Dirtyjove

Firefighter
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
Firefighterblade 919RR -97
Klarade idag mitt tredje och förmodligen sista Körkort på ett tag, C=tung lastbil, ganska relevant med tanke på kommande yrke, Guud så skönt. Nu får man åter lite tid till att bygga hoj:D :tuttar

jag ska å fixa läkarintyg för CE kortet nästa vecka tror ja det va, minst inte, skrev bara ner det nånstanns. :confused: :yoparty

men vilketsom så kostar det gratis. :tummenupp fixar genom skolan, så det kommer troligtvis bli väldigt billigt om inte tom gratis. :)

pogo skrev:
Aha, vad kostade det för dig att ta C körkort?

ca: 4000:- 3, 5 lektioner och en uppkörning samt skrivningen.

ganska gött Alla mina kort har gått på ca 10 000 tillsammans, känns rätt ok, har ni andra gett?

Fluxir skrev:
jag ska å fixa läkarintyg för CE kortet nästa vecka tror ja det va, minst inte, skrev bara ner det nånstanns. :confused: :yoparty

men vilketsom så kostar det gratis. :tummenupp fixar genom skolan, så det kommer troligtvis bli väldigt billigt om inte tom gratis. :)

fasen va nice, de sega är att mitt körkort sponsrades inget utav skolan (Räddningsskolan skövde) men de e la sånt man får ta :gnissla

Dirtyjove skrev:
ca: 4000:- 3, 5 lektioner och en uppkörning samt skrivningen.

ganska gött Alla mina kort har gått på ca 10 000 tillsammans, känns rätt ok, har ni andra gett?

fasen va nice, de sega är att mitt körkort sponsrades inget utav skolan (Räddningsskolan skövde) men de e la sånt man får ta :gnissla

jag går en "lastbilsmekaniker" utbildning, å dom tyckte plöttsligt att vi måste ju kunna köra lastbil oxå, :rolleyes: så visade det sig att vi va ju rätt duktiga så dom tyckte att odm lika gärna kunde fixa kortet till oss oxå. :tummenupp
vad sägs om att gå ur gymnasiet med 5000poäng? :näsblod :va

Då får du köra den här:
scorpfeb5.jpg

Kostar i och för sig £18,000. :gnissla

Grattis! :tummenupp

det är gött att köra lastbil, saknar det lite ibland nu när man går omkring på chalmers och försöker vara smart :) hehehe
Men sämst var väl att man inte direkt fick nån tvättrutemage..

Jag har A B BE C CE + tankbil

Last edited:
Alex 6R skrev:
det är gött att köra lastbil, saknar det lite ibland nu när man går omkring på chalmers och försöker vara smart :) hehehe
Men sämst var väl att man inte direkt fick nån tvättrutemage..

Jag har A B BE C CE + tankbil
Jag e stolt att det står A1 A B på mitt...
(jag menar att det är inte alla som har A1, hard to get, rare) :)
:banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...