Nu E De Nog!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Jag har låtar ut mina hojar åt höger o vänster när folk har frågat. Men nu e de fan nog!!!

Nu bråkas det om vem som frågat först och mitt val av vem som får låna!!!

Jag valde låna till en som jag tänkt ge chans o bekanta sig med den, fixa lite på den och sen köra sturup på den för att se om jag ska ta in honnom i mitt team nästa år... Då bråkas det från annan om att jag lånat tidigare av denne och att jag ljög?!?! Nope,, jag sa att den var inte ihopsatt och att jag hade inte nyckel för denne att köra den med...

Nåväl,, en vän är nu sur men jag säger så här:

ALLA som vill låna hoj i fortsättningen, även om de gäller liv eller död får pröjsa 2500:- dygnet och lämna deposition på 12000:-

Man tackar för man försöker hjälpa o va snäll.. Skit får man bara för de...

Alla tjänster som folk vill att jag ska göra eller tips m.m kostar härmed 900/h eller 2500:- /tips..

Alla glada nu???

Maffan skrev:
2457184 Jag har låtar ut mina hojar åt höger o vänster när folk har frågat. Men nu e de fan nog!!!

Nu bråkas det om vem som frågat först och mitt val av vem som får låna!!!

Jag valde låna till en som jag tänkt ge chans o bekanta sig med den, fixa lite på den och sen köra sturup på den för att se om jag ska ta in honnom i mitt team nästa år... Då bråkas det från annan om att jag lånat tidigare av denne och att jag ljög?!?! Nope,, jag sa att den var inte ihopsatt och att jag hade inte nyckel för denne att köra den med...

Nåväl,, en vän är nu sur men jag säger så här:

ALLA som vill låna hoj i fortsättningen, även om de gäller liv eller död får pröjsa 2500:- dygnet och lämna deposition på 12000:-

Man tackar för man försöker hjälpa o va snäll.. Skit får man bara för de...

Alla tjänster som folk vill att jag ska göra eller tips m.m kostar härmed 900/h eller 2500:- /tips..

Alla glada nu???

Fy fan va trist att det ska behöva bli så. Men dessvärre känner jag igen senariot. Genom åren har jag blivit tvungen att "dumpa" en och annan vän pga liknande orsaker. Den röda tråden har då varit att JAG fått skit när jag hjälpt folk i olika situationer. Det riktigt tråkiga är att man (jag) blir mer o mer restrektiv med "assistanser" för varje gång något sådant här händer.

Extra tråkigt att du nu känner så där. Jag har förvånat mig ett ANTAL ggr då jag sett, hört och läst att du lånat ut dina hojar. Det är INTE många som är SÅ generösa.

El Garto skrev:
2457202 Fy fan va trist att det ska behöva bli så. Men dessvärre känner jag igen senariot. Genom åren har jag blivit tvungen att "dumpa" en och annan vän pga liknande orsaker. Den röda tråden har då varit att JAG fått skit när jag hjälpt folk i olika situationer. Det riktigt tråkiga är att man (jag) blir mer o mer restrektiv med "assistanser" för varje gång något sådant här händer.

Extra tråkigt att du nu känner så där. Jag har förvånat mig ett ANTAL ggr då jag sett, hört och läst att du lånat ut dina hojar. Det är INTE många som är SÅ generösa.

Jo,, jag försöker bemöta folk så som jag själv vill bli bemött.. Men det fungerar visst inte så...

Nu kommer jag vara en bitchig primadonna och skita på folk.. Hjälpa folk verkar vara för idioter..

Lånade ut en hoj tidgare och fick tillbaka den sjukt nersmutsad, helt tom på soppa och bakdäcket helt slut,,, den svalde jag men nu säger jag bara

FUCK U ALL :mad: :mad:

Last edited:
Riktigt tråkigt att höra. Jag stänger tråden, men låter den vara kvar, så det inte blir en massa tråkiga och sura inlägg. Hoppas du förstår.:pannkyss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP