Nu är det vår! Första snuthojen siktad!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag blickade ut genom fönstret på kontoret, och får ögonen på en polishoj! Grattis till honom som fick ta premiärturen i +2 och hällregn :D
Något straff ska dom väl också ha! :hihi

Men kul att det inte bara är dyngsprättare, glidare och moppar ute :tummenupp Trots att alla verkar så körkåta ser man aldrig några sporthojar :va

Dom har redan varit ute ett tag, Lukas fick en böteslapp då han körde 97 på 70 väg.

Såg två stycken åka ner i tunneln på sveavägen (stockholm) förra veckan.

Hmm... kanske dags att plocka fram grejerna. Det börjar vankas vår.

Jaja, jag hänger inte här så mycket, så det är lätt att missa lite trådar då å då :rolleyes: :D

Så du är ingen nätrunkare som många andra här :D.. har märkt det där oxå, la upp en länk till youtube och det tog inte lång tid innan man var idiotförklarad av ngt jävla pucko för att man lagt upp ngt "gammalt"..

Har du inte sett nå sporthojar ute än????
För två veckor sedan (ungefär) såg jag på en enda dag fem stycken ute.
Vart helt deprimerad för att jag satt i bil och inte körde hoj. Sådan abstinens. *suck*

Ser ett par stycken varje dag. VÅREN KOMMER!!!!!

Dom har redan varit ute ett tag, Lukas fick en böteslapp då han körde 97 på 70 väg.

Just 97 km/h på 70-väg verkar vara polulärt. Jag har åkt dit för fortkörning (med bil) två gånger och båda gångerna hade jag tydligen kört i 97 på just 70-väg.

Är det en standardsiffra dom drar till med när dom inte riktigt kunna mäta, måntro?

Jag blev förbi körd av en manlig och en kvinnlig -mc snut i fredags förra veckan på rakan utan för Ljungbyhed. Inte f-n kunde de stanna när det ser att jag har varningsblinkers på och står mitt i vägen med bilen.

För övrigt har säsongen kommit till Skåne tidigt(det är ju trots allt södern), mins inte när vi tog första rundan här.Men vi har haft några riktigt kanon fina dagar att förgylla med mc-turer,trots detta har jag inte sett allt för många brödrar och systrar på vägarna.

Just 97 km/h på 70-väg verkar vara polulärt. Jag har åkt dit för fortkörning (med bil) två gånger och båda gångerna hade jag tydligen kört i 97 på just 70-väg.

Är det en standardsiffra dom drar till med när dom inte riktigt kunna mäta, måntro?

Japp, det brukar vara 97 som gäller när de inte är riktigt 100. :tungan

Sen 3 veckor tillbaka åker jag varje dag till jobbet och hem :yoparty
Inte träffat på många sporthojar.. mest mc bud :tungan

Edit

Hur fanken pallar ni att vänta på att börja åka? :confused:

Blir snart ut å åka men just nu äre fan KALLT i luften, riktigt kallt.
Tror det va därför jag blev förkyld, körde 1-2km utan halsbuffen och alltså, det var som att stoppa en isbit runt halsen trots att jag låg ner!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti