Nu är det kört! Gammal blir ännu äldre!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Hur gammal jag blir? Tja, så långt kan ni snorhyvlar inte räkna, men låt oss bara säga att orden "Gubbe" och "Medelålders" osökt dyker upp i sammanhanget...

Men, innan jag på allvar börjar den långsamma vandringen neråt mot den väntande Liemannen tänkte jag i alla fall ha en liten fest. Ingen middag, tal och sånt skit, utan bara lite seriöst hardcore-drickande, musik och allmänt skitsnack.

Tänkte vara här ute i Hovsta i för ändamålet lämplig lokal, på kvällen lördagen den 28/4. Exakt tid meddelas senare.

Alla festsugna i och omkring (klubben-som-brukade-kallas-)PBR, med eller utan respektive, är hjärtligt välkomna att hjälpa mig dränka sorgen. Vi behöver bara veta någon vecka i förväg hur många som kommer.

//Den Gamle Geten

Jag är tyvärr borta den kvällen, finns en liten chans att vi kan dyka upp på hemvägen men det blir isåfall ganska sent.

Aaaarghhhh... funkar inte för mig.
Ska flytta ner morsan från Gävle och brorsan med familj kommer upp från Göteborg och stannar den helgen.

Är inte uppbokad mycket men du "prickade rätt". :huvet

Men det blir nog en trevlig fest iallafall! :tummenupp

Låter trevligt. ska kolla kalendern. fick just en vision av hur välkomstdrinken hos en narkosläkare ser ut.
glass-of-pills.jpg

Det tål att tänkas på...

Jag kommer nog att ställa av bågen snart, så jag får kombinera detta med en "avskedsfest" för mitt hojåkande för ett tag. I alla fall till jag lyckas övertala min ortoped-läkare att installera en höftprotes.

Nåvafan, jag minns en tid när PBR-gänget inte var så hårdtrugade till fest...:va

Så här är det,
OM det är några fler som tänkt dyka upp så behöver jag veta det nu, eftersom det i nuläget verkar vara så pass få som kan/vill komma att funderar på att skjuta upp det hela till en annan gång alt skita i det helt.

Nåvafan, jag minns en tid när PBR-gänget inte var så hårdtrugade till fest...:va

Så här är det,
OM det är några fler som tänkt dyka upp så behöver jag veta det nu, eftersom det i nuläget verkar vara så pass få som kan/vill komma att funderar på att skjuta upp det hela till en annan gång alt skita i det helt.

Ang. mitt uttalande om att dyka upp senare så kan vi nog inte komma före 23:00 men jag/vi dyker gärna upp efter det. För min del skulle det vara bättre om festen var ett annat datum men det kanske är lika många som inte kan då heller...

Så här är det,

Som du vet kan jag inte den dagen men som kompensation (om du inte flyttar till annat datum) så lovar jag att någon gång under sommaren hälla i dig så mycket brännvin att din fru ger både dig och mig onda ögat.:tummenupp :D
(ev. kan man ju elda upp lite griskadaver och kasta bort ett kubbspel eller nått samtidigt).

Som (as)gammal hangaround så vore det jättetrevligt att få träffa de gamla vännerna. Men den helgen är ingen bra helg, andra helger är bättre :tummenupp
Fast som den svikare jag är så kanske jag inte ens är välkommen oavsett?:gnissla
Skämt åsido, alldeles för längesen jag drack sprit och lyssnade på bra musik med dig doktorn!

Som (as)gammal hangaround så vore det jättetrevligt att få träffa de gamla vännerna. Men den helgen är ingen bra helg, andra helger är bättre :tummenupp
Fast som den svikare jag är så kanske jag inte ens är välkommen oavsett?:gnissla
Skämt åsido, alldeles för längesen jag drack sprit och lyssnade på bra musik med dig doktorn!

De stämmer nog...

Börja köra hoj me dig igen för h-vete!!!! :mad:

Givetvis hade du varit välkommen. Har bestämt mig för att trots allt att inte flytta detta framåt, jag behöver dricka sprit och lyssna på bra musik, så det tänker jag göra även om det är många som inte kan komma. Så det så!:fakta
Dom tappra som kommer får dessutom mer sprit att dricka per skalle.:dricka

Rainy, du får väl åka med till Sweden Rock i sommar!

Efter ett totalt maghaveri på grund av mina mediciner, och två veckor av återhämtning knaprandes Losec, så börjar jag känna mig på gång igen.
Bärsen jag tänkte ta till påsken står kvar i kylen och behöver drickas upp.

Vädret verkar lovande.

Kjelle, tar du fram grillen så vi kan elda entrecot eller flintastek?

När kan man dyka upp? Eventuellt (men fortfarande osäkert) kommer Liselotte också som chaufför.

Givetvis hade du varit välkommen. Har bestämt mig för att trots allt att inte flytta detta framåt, jag behöver dricka sprit och lyssna på bra musik, så det tänker jag göra även om det är många som inte kan komma. Så det så!:fakta
Dom tappra som kommer får dessutom mer sprit att dricka per skalle.:dricka

Rainy, du får väl åka med till Sweden Rock i sommar!

Hur är det med åldersgränsen?:rullandeu

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...