Notis om helgens MotoGP på första sidan!

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Nu är jag sur Swedie! :mad:

Jag har tyckt att det varit kanon att det inte skrivits några "news" på första sidan om de 2 första GP rejsen som varit, vilket inneburit att man kunnat vänta ngn dag med att se rejset eftersom att det inte går på Eurosport osv. längre.

Men nu helt plötsligt så ska det skrivas på första sidan så att hela skiten är förstört, det finns ju trådar om det, men inga spoilers...

Så med önskan för fortsatta säsongen så hoppas jag att det inte kommer upp några mera spoilers på första sidan, tack! (Visst efter kanske 1v).

//Niklas

Sveriges största motorcykelsida ska alltså inte uppdateras med nyheter så snabbt det går? Okeeeej...

Det är ju bara för dig att strunta i att logga in om det nu gör så stor skada.

Alltså... Jag går aldrig ens in på förstasidan, så jag har inte det problemet.

Har en direktlänk/shortcut till "nya inlägg" och till "Racingforumet" som jag klickar på...

Kanske nåt att fundera på om du vill slippa nyheterna på förstasidan. Att man ska senarelägga nyheterna för att folk ska hinna ladda ner och se loppen känns ju konstigt. Lite som att be Aftonbladet att inte skriva några nyheter på förstasidan för att man vill hinna se nån hockey eller fotbollsmatch eftersänt på nån TV kanal...

Alltså... Jag går aldrig ens in på förstasidan, så jag har inte det problemet.

Har en direktlänk/shortcut till "nya inlägg" och till "Racingforumet" som jag klickar på...

Jepp så har jag oxå, min favoritlänk går till forumdelen och inte till förstasidan.

Att första sidan är uppdaterad omgående tycker jag tvärtom är ett väldigt gott betyg till Swedie. :tummenupp

Last edited:
Alltså... Lite som att be Aftonbladet att inte skriva några nyheter på förstasidan för att man vill hinna se nån hockey eller fotbollsmatch eftersänt på nån TV kanal...

VAA......finns det fortfarande någon som läser AFTONHORAN och SEXPRESSEN..?

Men du BETALAR väl ändå inte för skiten......

KentW

Självklart så köper jag att det skall skrivas om vad som händer inom sporten, men helt plötsligt dök detta upp på första sidan, som sagt efter de 2 första rejsen var det inga notiser.

Och förut har det oxå varit så att man redigerat trådrubriker som varit spoilers, eller skrivit "Spoiler - Motogp rejset i helgen".

Det är nog detta jag reagerade mest på.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...