Norwegian Ride 2012 - Film från en resa sommaren 2012 med veteranhoj genom Norge.

Znabb

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB450 K0 Black Bomber 1966, Honda CB 450 K1 1968, Honda CB 450 K2 1969, Honda CB 450 K5 1975 (i delar)
En film från min resa genom Norge på en Honda CB450 K2 från 1969 nu i somras. Jag åker bl.a. genom Oslofjord-tunneln, upp på toppen av Dalsnibba, kör Trollstigen och Atlanterhavsvägen. Besöker även Stockholm på vägen hem.

Inte helt fel med lite sommar, sol och hojåkning mitt i vintermörkret.

Bör ses i HD 720p.
http://youtu.be/-6TpL4nniKY?hd=1

Last edited:
Fyyy fan vad fett!

Jag ska fan köpa en fet bobber att cruisa runt med i sommar på gatan!

Grym hoj!!!

Grym film!:Bugar
Vi är ett gäng grabbar som funderar på att åka till Norge en sväng i sommar så detta var riktigt kul och se :tummenupp

Vi är ett gäng grabbar som funderar på att åka till Norge en sväng i sommar så detta var riktigt kul och se :tummenupp

Vi är ett gäng gubbar (14 st just nu) som slutat fundera och åker 5-9/6. (Bara en dag ledig från jobbet). Blir gött inspirerad av filmen!!:tummenupp

Och vi åker 29/30 maj - 2 juni. 7-8-9 hojar. :) Flekkefjord, Suleskarsvegen, Lysebotn å lite annat godis.

*Vi hade åkt oavsett om vi sett filmen eller ej... men sådana här fina filmer höjer förstås "temperaturen" ytterligare inför resan!*

Låter härligt!
Hoppas ni får fint väder. Vore kul att få läsa om era resor och kanske se lite bilder eller varför inte en video. :)

Ja, det var en härlig resa och jag hade tur med vädret också.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT