Northbike, Sundsvall

Dexter

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2008, Honda CBR 600RR
Tja!

Är det någon här inne som har erfarenhet av att köpa hoj från Northbike i Sundsvall.
Jag är lite sugen på en cykel som dom har står där men kommer tyvärr inte kunna åka upp och titta på den.

Så allt kommer att ske via telefon och sedan får dom skicka ner det.

Men det är ju lite så där att föra över 100 papp till en firma man inte känner till…

Synpunkter på denna firma mottages varmt :tummenupp

Eeee Ta tåget upp till Sundsvall och kör hojen hem:tummenupp
Det tar ju inte många timmar upp.Och det blir ju härlig körning
hem.:yoparty

Hade jag haft möjligheten att åka upp så hade jag gjort det direkt. Men nu så har jag inte den tiden över... Tänkte att det måste väl finnas någon här på SH som har erfarenhet av dom?

Jag har bara erfarenhet i form av tillbehör och alltid varit kunnig och trevlig personal. Skulle in dit idag och kika på 2 maskiner men då regnar det såklart..

Hade jag haft möjligheten att åka upp så hade jag gjort det direkt. Men nu så har jag inte den tiden över... Tänkte att det måste väl finnas någon här på SH som har erfarenhet av dom?

Klart man har tid.det är bara ta sig i kragen och ta ledigt i några
timmar.du är ju tillbaka till lunch:tummenupp
Eller ta ledigt från lunch och hämta hem hojen.

Jag köpte en hoj av dom förra året. Visserligen åkte jag upp och tittade på den först. Tyckte dom var mycket trevliga och bra att göra affärer med. Sen skickade dom hem hojen, så två dagar senare stod den hemma hos mej

det är nog ganska riskfritt o köpa där.
är den beggad? isf så för 100 papp borde den ju va ny el nästan ny o då ska de inte va en skråma.

är de en beggad kan säkert nån åka o kika på den åt dig men n-bike ljuger nog inte om skicket.

mestadels bra erfarenheter, seriösa och snälla enda grejern är väll att jag fick vänta nån timme på att läman in hojen på service en gång. Men skulle ha gjort affär med dom om jag var du utifrån vad jag sett :)

Tack för svaren, har betalt in handpening på den och kommer att åka upp till nästa helg och kika på den!...

Men jag har fått ett gäng bilder på den och det ser väldigt bra ut :tungan

Jag tycker Northbike är bra. Köpte en begad Z750 för några år sen. Allt han sa över telefon stämde bra. Nu bor jag bara 10 mil ifrån så det va inga problem att åka ner dit.

Bra service tycker jag. Tjöp tjöp!

Dom är mkt bra att göra med, både Olert(ägaren) och Andreas Sedin(säljare), raka rör och inga konstigheter!

Har bara bra saker att säga om dom,har mest köpt slitagedelar och reservdelar, trevligt bemötande aldrig några problem att provköra hojar osv.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back