norrort is the shit...man har ju fan missat allt

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
ett rätt meningslöst inlägg kanske. Men fan vilka härliga 25 mil man fick va me om idag kring norrtälje hållet...

Tack Skurk för vägledningen vid macken! :tummenupp

start i upplandsväsby,(så åkte vi lite vilse) sedan mot brottby.
brottby-åkersberga
åkersberga-vaxholm.
:tummenupp

Låter som "onsdagsrundan".

e ja blind
action-smiley-085.gif
eller finns de nån tråd för denna onsdagsrunda?
cool-smiley-027.gif

e ja blind
action-smiley-085.gif
eller finns de nån tråd för denna onsdagsrunda?
cool-smiley-027.gif

brukar poppa upp några dagar innan det är dags, dock så är det väl lite sisådär med dem som brukade ta tag i dem. Får väl se.

Men japp roslagen och norrkrokarna får en att fundera varför man nånsin kör på södersidan :)

Ja, håll dig där nere :mad:

Bilden är från fejk-norr, Bågesünd :fakta

Vart kommer din coola avatar ifrån? COOP-parkeringen, LR? Du skulle säkert impa på nån 15årig chey som åkte Piaggio :hihi
- Öööhhhhhh, kolla på mig va brewden. Jag är skinnskalle & har värsta sporthojen :tuttar

PS. Är det Snickarjefelns vuxenmoped? Den har jag ollat gashandtaget på :hihi

Last edited:
Bilden är från fejk-norr, Bågesünd :fakta

Vart kommer din coola avatar ifrån? COOP-parkeringen, LR? Du skulle säkert impa på nån 15årig chey som åkte Piaggio :hihi
- Öööhhhhhh, kolla på mig va brewden. Jag är skinnskalle & har värsta sporthojen :tuttar

PS. Är det Snickarjefelns vuxenmoped? Den har jag ollat gashandtaget på :hihi

Ska man ha en sån där bild får man väl knäskrapa också, det där ser ut som ett dåligt försök. Du skulle vara mer som mig, se ut mer som mig!

Det var ett jävla gnäll :mad:

Den gick genom desinfeseringsbadet innan jag vågade lasta den.

btw, var det din kuts som låg i hans garage?! :D:D:hihi:hihi Den bakteriehärd som härjar där kommer få vilken varig regnbågspenis i världen att framstå som kliniskt ren :krama

Ska man ha en sån där bild får man väl knäskrapa också, det där ser ut som ett dåligt försök. Du skulle vara mer som mig, se ut mer som mig!

Det var ett jävla gnäll :mad:

Den gick genom desinfeseringsbadet innan jag vågade lasta den.

btw, var det din kuts som låg i hans garage?! :D:D:hihi:hihi Den bakteriehärd som härjar där kommer få vilken varig regnbågspenis i världen att framstå som kliniskt ren :krama

:fakta:fakta:fakta
Såg rätt roligt ut när konkelbären slogs med klamydiatrollen om vem som skulle sitta på den nya sadeln.

:gråta Jag ska bättra mig, jag lovar! Men dock börjar det bli lite jobbigt nu.. Alla vill att jag ska vara som dom. Jag ska vara outlaw som dig, snabb som Sportbike och samtidigt köra en BMW, jag klarar det inte :4skrika

:fakta:fakta:fakta
Såg rätt roligt ut när konkelbären slogs med klamydiatrollen om vem som skulle sitta på den nya sadeln.

Jag blev så förbannad på sadeln i Fre. kväll att jag först drämde den i väggen.. Sen gjorde jag en arab-style-avrättning genom att hoppa jämfota på den tre ggr och sen en spottloska, som fläsk på Ramadan! Maken till skön känsla har jag aldrig varit med om, tänkte jag säga.. Vetskapen om att d1ce håller ett ollat handtag varje gång han åker vuxenmoped är bättre :nöjd

Här har ni rutten!

Åkersberga - Österåker kyrka - Össebygarn - Kårsta - Ekskogen - Karby - Gillinge. Eller tvärt om.

Ååååh.
Sträckan Ekskogen - Karby/Brottby är gryyym! :hoppa

Sant men inte just nu!

Vägverket har lagt ut grus där för att lagning. Gruset har exkat samma färg som vägbanan så det kan bli lite spännande när man inser att man helt plötsligt befinner sig på en grustäckt del av vägbanan....:näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT