Norrkörning Söndag 10/10 kl. 11.30 Donken Väsby

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Känns att det finns fortfarande ett intresse att köra lite tillsammans:) Dags för en norrkörning efter förra söndagens söderkörning. Slänger en tråd för en söndagskörning så folk hinner planera sin helg. Och ifall AW:en på fredag spårar ur och det händer lite incidenter:D, så har man en dag på sig att vakna till liv igen:D

Samling kl. 11.30 McD Väsby.

Ses på söndag:squid

Låter trevligt. Blir inte vädret dåligt så hänger jag på.

Ja! Om det inte blåser jättehårt då. :gnissla

Bra iniativ! :tummenupp

Stockholm-Sverige
Dagtid kl 14 – kl 20
11°
Lettskyet. Lett bris,
4 m/s fra nordvest.
0 mm nedbør.

Last edited:
Jag kommer också på söndag... Förutsatt att hojen startar och att jag fortfarande är vid liv...
Med andra ord räkna INTE med att jag dyker upp men jag ska göra mitt bästa jag lovar! :tummenupp

Det där lät kul ska försöka komma ifrån spikandet.
@Anna skaffa ett skinnställ så märker du inte att de blåser så mycket.

Skippa GoreTex-stället så tar inte vinden tag i dig och vi slipper att fiska upp dig på åkern innan Gottröra:D Borde kanske ha lagt till att det är obligatoriskt med skinnställ, haha...

Hon har ju lagt ut en köpes annons på skinnställ... Står till och med i annonsen att hon kan tänkas byta mot Pizzabagarn så hon lär ju fått tag på ett ställ för länge sen! :tummenupp

Frågan är ju bara varför hon inte använder de... :va

Väderprognosen ser hygglig ut för imorgon så jag dyker nog upp trots allt. Skulle vara kul med en vända till innan man går i ide.

Det låter ju helkul!!! :tummenupp

Men jag är lite undrande över:

Hur fort?
Hur långt?

/p

Sträckan bestäms nog på plats och hastigheten är = inte över din förmåga. Det väntas in i korsningar. Så här års är det kallt i backen så det blir nog lugnare än det varit.

Det låter ju helkul!!! :tummenupp

Men jag är lite undrande över:

Hur fort?
Hur långt?

/p

Det är bara att haka på:tummenupp, vi får se hur många vi blir imorgon. Vid stort antal deltagare, kan man dela upp gruppen i två, en snabbare och en medel om det finns intresse för det. Normalt är det aktiv körning i medeltempo (med anpassning) som gäller, så att alla kan haka på efter sin förmåga, vi väntar in i korsningar och stannar till ibland för att kolla att alla är med.

Vi bestämmer sträckan imorgon, men det är några av oss som snackat om att det vore kul ta en riktig långrunda imorgon, i Roslagen. Vi kan också turas om att leda gruppen, då alla har egna favoriter av vägar man vill dela med sig.:)

Jag är på!!

Dock kommer jag från söderort så jag är inte så hemma på det norra planet så jag får ta det lite piano va :)

En sista sväng innan vintervilan skulle vara najs. Däcken sjunger på sista versen men det får gå ändå. Så jag är på ;-)

Jag är för seg för lång körning så jag hoppar.

Jag är ingen såndär bangar som Busanna så jag kommer! Ses snart! :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...