Nordic BoTT tar av...

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Ser at dere svensker klager over manglende pressedeking for motorsport, men Norge er ekstremt ille:huvet Har bla ikke sett en artikkel om Tommy Rustads seier i STCC:arsele Så det er med stort sjokk jeg åpner dagens avis - nesten en halvside om min seier i BoTT:yoparty Dette kombinert med MrSlims og Dånkens innsats for serien så langt er jeg redd for at vi er hovedserie i Skandinavia til neste år:banana

Det är ju greit :tummenupp . Alla vill väll skriva om en stjärna som du :tummenupp .
Var kan man läsa detta?

Det är ju greit :tummenupp . Alla vill väll skriva om en stjärna som du :tummenupp .
Var kan man läsa detta?

Då behåller du Hojen nu då :tummenupp och du har väll redan beställt ett SBK-kit :) .

Själv sitter jag och dreglar över Carbon fälgar och keramikbromsar :) .

Last edited:
Fiiint! Finns det nån web-upplaga så det går att läsa?

STCC-BoTT 0-1 :yoparty

Den er ikke lagt ut på nett, men kun i papirutgaven - om den ikke blir lagt ut scanner jeg den i kveld og legger den ut på bloggen:)

Då behåller du Hojen nu då :tummenupp och du har väll redan beställt ett SBK-kit :) .

Själv sitter jag och dreglar över Carbon fälgar och keramikbromsar :) .

Stjerne og stjerne, mer en storkjefta, eplekjekk posør:tummenupp Men morro at de skriver:yoparty Aner ikke hva som skjer, men skal ha en prat med KTM/Norge snart om hva vi kan få til:) Trenger mer pulver for å følge 1098R´ene. Mest skoj er at det nå at flere norske a-førere har kjøpt twin og de skal kjøre noen BoTT-runder til året, så nå blir det heftig å i det hele tatt ta poeng:banana:banana

Last edited:
Japp:tummenupp Og til neste år er jeg veltrent, med sykkel på stell og enda yngre - fa.. så rask man skal bli:yoparty

Till nästa år är jag mer vältränad, kittad hoj :rolleyes: , och yngre än dig kommer jag ju alltid vara :tungan , så då kommer du inte hänga med helt enkelt :tummenupp .

Till nästa år är jag mer vältränad, kittad hoj :rolleyes: , och yngre än dig kommer jag ju alltid vara :tungan , så då kommer du inte hänga med helt enkelt :tummenupp .

Ehh du har fortsatt 0 raceseiere, fikk 44 poeng på 7 race:arsele Og hva er min fasit for 2009, hva hvahvahva...... 1 raceseier, 54 poeng på 5 race - og jeg blir bare yngre og yngre:huvet Nopp, for å være ærlig, du slår meg lett til neste år:gnissla:gnissla:gnissla

Ehh du har fortsatt 0 raceseiere, fikk 44 poeng på 7 race:arsele Og hva er min fasit for 2009, hva hvahvahva...... 1 raceseier, 54 poeng på 5 race - og jeg blir bare yngre og yngre:huvet Nopp, for å være ærlig, du slår meg lett til neste år:gnissla:gnissla:gnissla

Du körde 6 race, annars har du helt rätt :tummenupp . Men jag säger bara, gamla meriter är inget som brudarna tänker på nästa säsong när du får grisebank :tuttar . Det är redan glömt, vadå raceseger :va .

Slår dig lätt kanske var att ta i :krama .

Jag skriver endast om BOTT:s vinnare http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=3142

Geir gav gass på torpet när det var blött
När det sedan torkade så var han för trött
Han orkade inte att gasa
Istället siktade han på Vasa

Lasen vann serien före Grefven och Lind
Humlan satt i racecontrol så rund och trind
Brånalt tröttnade på kaksnyltaren så han åkte ut
Snipp snapp snut så var även denna saga slut

Geir uttalas Gay-r *fån-netiska*

Han orkade inte att gasa

Som alltid, klockrent :tummenupp

Han orkade inte att gasa

Ehhh, Vasa traff mitt bakhjul, så jeg endte med skjev bakfelg:huvet Så hvem som tok sikte på hvem er vel fortsatt en interessant debatt - for første gang i min korte "racingkarriere" har jeg fått skylden for en incident når jeg blir truffet i bakhjulet - but who cares - jeg har fått min 15 min of glory:yoparty Og hvorfor er ikke race 1 vinneren nevnt i klubb-artikkelen - skuffende, dypt skuffende:död
PS! Jeg er fortsatt imponert over din poetiske og fonetiske kunnskap - sjelden vare blant mc-folk:Bugar

Last edited:
Du körde 6 race, annars har du helt rätt :tummenupp . Men jag säger bara, gamla meriter är inget som brudarna tänker på nästa säsong när du får grisebank :tuttar . Det är redan glömt, vadå raceseger :va .

Slår dig lätt kanske var att ta i :krama .

Kom ikke til start på race 1 knutstorp - så 5 race:arsele Om det gjelder så har jo du 9 race - for du kjørte jo kvalet du også:va Mao uansett, tabellen lyver ALDRI - jeg er KTM-champ:rolleyes:

Kom ikke til start på race 1 knutstorp - så 5 race:arsele Om det gjelder så har jo du 9 race - for du kjørte jo kvalet du også:va Mao uansett, tabellen lyver ALDRI - jeg er KTM-champ:rolleyes:

Enligt tabellen har du tagit poäng i 6 race, men visst vi kan ta bort vinsten på A-torp om du vill det :tungan .
Jag har tagit poäng i 7 race, övriga ej ställt upp. Självklart är du KTM champ, men jag tar dig som sagt nästa säsong :rolleyes: .

Enligt tabellen har du tagit poäng i 6 race, men visst vi kan ta bort vinsten på A-torp om du vill det :tungan .
Jag har tagit poäng i 7 race, övriga ej ställt upp. Självklart är du KTM champ, men jag tar dig som sagt nästa säsong :rolleyes: .

Upps:3freak:rodnar You´re right - sorry, og jepp jeg blir rundingsbøye neste sesong - mer utrent, mye eldre, feitere og tregere - jeg er sjangseløs:huvet Egentlig burde jeg vel legge opp nå:confused::confused:

Men på den annen side har jeg alltid kjørt best den andre sesongen på mine sykler - så beklager du må nok basere deg på enda en sesong hvor du ser inn i mitt arsle:tuttar:yoparty

Ehhh, Vasa traff mitt bakhjul, så jeg endte med skjev bakfelg:huvet Så hvem som tok sikte på hvem er vel fortsatt en interessant debatt - for første gang i min korte "racingkarriere" har jeg fått skylden for en incident når jeg blir truffet i bakhjulet - but who cares - jeg har fått min 15 min of glory:yoparty Og hvorfor er ikke race 1 vinneren nevnt i klubb-artikkelen - skuffende, dypt skuffende:död
PS! Jeg er fortsatt imponert over din poetiske og fonetiske kunnskap - sjelden vare blant mc-folk:Bugar

Ok du backade in i Vasa... Fast vi säger att det var Vasas fel.

Bifogat

• image001.jpg
    image001.jpg
    36.7 KB · Visningar: 54
Ok du backade in i Vasa... Fast vi säger att det var Vasas fel.

Helv.. er det reverse på KTM´en er det R´en i dashbordet står for - trodde det var noe mapping-skrot-sak-greie:rolleyes: Men siden du sier det sånn, så har jeg nok ved en feil satt sykkeln i revers når vi kom ut av svingen - sorry:huvet

Helv.. er det reverse på KTM´en er det R´en i dashbordet står for - trodde det var noe mapping-skrot-sak-greie:rolleyes: Men siden du sier det sånn, så har jeg nok ved en feil satt sykkeln i revers når vi kom ut av svingen - sorry:huvet

Nok en artikkel i en av fylkets regionsaviser - helv... man er iferd med å bli kjendis:tummenupp:banana

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025