håkan
Brumm brumm
Tänkte bara skriva lite om helgen som var...
Den började jättebra! på fredagen var benet brutet... att racea på sönda blev det ju inget av...
Ringer till Anneli o säjer till henne att hon får köra istället om hon vill... klart hon vill!
Så hojen får åka iallafall
o Anneli får åka lite R6:a på Sviesta.
På lördagen låg jag o hoppades på operation så jag kunde bli utskriven tills på söndag... så jag kunde åka o titta på tävlingen iallafall! men ICKE då
Nu hade man inte ätit nåt sen fredagsmorse... jajjja... sova lite med en nattpratande tok bredvid sej var ju väldigt kul *not*
på söndag morgon blire operation och jag missar ALLT
Det gick ju OK för Anneli trots allt tycker jag, aldrig kört hojen innan och första tävlingen (duktig tjej!)
Jajja... nu ligger man här med benet högt, har varit ute o "luftat" hojen.... gick sådär att sitta på hojen med gipset, det tar i lite(!)
Blev utskriven på måndag kväll... sen har det bara varit full fräs... utan smärtlindrande sen i onsdags... hoppas titanskenan o spikarna blir bra!
Det är ju SM deltävling på Sviesta i maj så då får det bli att försöka igen!
då är ju benet racekitat o klart!!
Over and out från sängen
1: Anneli på väg ut till transpondrarna
2: Full fart!
3: Anneli bromsar in
Den började jättebra! på fredagen var benet brutet... att racea på sönda blev det ju inget av...
Ringer till Anneli o säjer till henne att hon får köra istället om hon vill... klart hon vill!
Så hojen får åka iallafall
o Anneli får åka lite R6:a på Sviesta.På lördagen låg jag o hoppades på operation så jag kunde bli utskriven tills på söndag... så jag kunde åka o titta på tävlingen iallafall! men ICKE då
Nu hade man inte ätit nåt sen fredagsmorse... jajjja... sova lite med en nattpratande tok bredvid sej var ju väldigt kul *not*
på söndag morgon blire operation och jag missar ALLT
Det gick ju OK för Anneli trots allt tycker jag, aldrig kört hojen innan och första tävlingen (duktig tjej!)
Jajja... nu ligger man här med benet högt, har varit ute o "luftat" hojen.... gick sådär att sitta på hojen med gipset, det tar i lite(!)
Blev utskriven på måndag kväll... sen har det bara varit full fräs... utan smärtlindrande sen i onsdags... hoppas titanskenan o spikarna blir bra!
Det är ju SM deltävling på Sviesta i maj så då får det bli att försöka igen!
då är ju benet racekitat o klart!!Over and out från sängen
1: Anneli på väg ut till transpondrarna
2: Full fart!
3: Anneli bromsar in