No.1 Vad hände ??

• Thread starter Thread starter oXydex
  • Start date Start date

oXydex

Guest
Såg på sviestad hur du ledde fint och hade ett bra lopp (så som det såg ut iaf) och sen så bara flög frontglaset av (så som jag såg det) i bergskurvan.

Såg rätt konstigt ut innifrån vid rondellen så man undrar ju vad som kan ha åstakommit det

/oXydex

Som jag förstod det så la en cylinder av i motorn, och som bestraffning så gav han hojen lite smisk, i detta fall kåpglaset. :rolleyes:

Kåpglaset gick i småflisor :D
Men jävlar vad han drog i kurvorna !!!
Synn att hojjen la av :(

Första flygande varvet var brutalt snyggt, klart impad av att du drog till med 54.8 på andra varvet, snyggt kört som fan helt enkelt :tummenupp Extremt surt med hojen :(

Jag o polarn var hemskt imponerade av din körning... Som sagt.. synd...

Nästa gång sitter det... :rock

Den här killen No1 har man inte mycket att sätta emot ( än så länge ) grym förare, grym båge & världens bästa Däckvärmare. Det är ett nöje att se dig köra ( om ).

Vi ses på Falken P.

Kör hårt kör rakt

Mvh//ZF

hehe, håller med
synd bara att man inte hinner med att se spårval i mer än 2-3 kurvor :skrämd

Last edited:
No1 skrev:

Det visade sig senare att en tändhatt/tändspole hade fått värme slag och i det närmaste smält... :eek:

Med risk för att bli totalt idiotförklarad så kom jag ihåg från mitt skummande i min OEM manual (gsxr750-00) att det var viktigt att tändhatten ej hade kontakt med / låg emot ventilkåpan när man meckade på dom... fast det har säkert inte med saken att göra..

/KetogaN

KetogaN skrev:
Med risk för att bli totalt idiotförklarad så kom jag ihåg från mitt skummande i min OEM manual (gsxr750-00) att det var viktigt att tändhatten ej hade kontakt med / låg emot ventilkåpan när man meckade på dom... fast det har säkert inte med saken att göra..

/KetogaN

hade du filmat nåt från sviesta KetogaN ?? när kommer det upp isf..?

nej, jag har inte filmat nått.. men nån annan som har konto hos mig kanske har.. kolla ketogan.com lite då och då bara.. =)

No1 skrev:

Det visade sig senare att en tändhatt/tändspole hade fått värme slag och i det närmaste smält... :eek:

Äh, skylla på hårdvaran sådär. Jag tror det var gammengubbens nerver som fick höll på att smälta när han insåg att han låg först och hade 20 galningar bakom som jagade honom! :skrämd

Last edited:
No1 skrev:

Tävlingskalender
Datum Plats, Arrangör
24/5-25/5 Sviestad, Linköpings MS
14/6-15/6 Falkenberg, Falkenberg MK
24/7-27/7 Karlskoga, Karlskoga MF <------------- DÅ ;)
16/8-17/8 Knutstorp, Hyllinge MS

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...