Nivå 3 i vinterkrisen

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Idag hade ledighetskommiten möte om just hur man handterar vinterkrisen. Det klubbades igenom att ett nytt möte skulle hållas i nästa vecka på främmande ort i varmare land. Styrelsen skulle önska bättre uppslutning denna gång. :fatta!

Följande gäller:

Nytt styrelsemöte i varmare land typ Egypten. Ort har jag ingen riktig koll på nu. Uppträde i form av magdansöser :tuttar som vickar på höfterna är naturligtvis ett givet inslag för att mildra vinterkrisen. Ni är alla varmt välkomna.

Styrelsen tackar för sig. :hej

1. Pass ...check
2. Solkräm ...check
3. Badshorts ...check
4. Stålar ...check

Kan se oss ligga i varsen divan efter en praktmiddag, puffande på en vattenpipa och med magdansöskor runt... :tuttar

Glenning skrev:
Idag hade ledighetskommiten möte om just hur man handterar vinterkrisen. Det klubbades igenom att ett nytt möte skulle hållas i nästa vecka på främmande ort i varmare land. Styrelsen skulle önska bättre uppslutning denna gång. :fatta!

Följande gäller:

Nytt styrelsemöte i varmare land typ Egypten. Ort har jag ingen riktig koll på nu. Uppträde i form av magdansöser :tuttar som vickar på höfterna är naturligtvis ett givet inslag för att mildra vinterkrisen. Ni är alla varmt välkomna.

Tisdag eller senare!!!

wonderwizard skrev:
MEN FÖR HELVETE !!!

HENKEEEEEEEEE stäng tråden & banna de 2 som skrivit ovan mig..

Varför vara så negativ. Det är bara att hänga på, eller var det något som inte passade. Du tycker kanske inte om magdansöser.

996D skrev:
Tisdag eller senare!!!

Skall du hänga med. Lite tequila i Egypten kanske. :tummenupp

Tisdag nästa vecka går flyget söderut. Mötet kan väl typ vara i en vecka så om du blir en dag försenad så gör det ju inget. Kan inte du åka direkt från Tjeckien?

Alla som ens tänker på semester skall bannas.
Hårt arbete , minst 9 timmar + 2-3 timmars fixande hemma, det e vad ni andra åxå bör göra

Glenning skrev:
Skall du hänga med. Lite tequila i Egypten kanske. :tummenupp

Tisdag nästa vecka går flyget söderut. Mötet kan väl typ vara i en vecka så om du blir en dag försenad så gör det ju inget. Kan inte du åka direkt från Tjeckien?

Klart sugen! Men INGEN mer tequila. O den här gången menar jag det. :lol
Måste hemom först o lämna av all öl juh.

996D skrev:
Tisdag eller senare!!!

Tisdag it is!

Alla som vill följa med bör å det snaraste höra av sig!

:banana :tuttar :fyllisar :cool:

996D skrev:
Klart sugen! Men INGEN mer tequila. O den här gången menar jag det. :lol
Måste hemom först o lämna av all öl juh.

Du kom hem på måndagkvällen va? På tisdag tas första tåget till Kastrup.

kajlyl skrev:
vad sags som 3-10januari Hurughada, Egypten? :)

Nja, vi kan inte skjuta upp mötet en gång till. Medlemarna i ledighetskommiten har redan klubbat igen att det är nästa vecka som gäller. Jag är hemst ledsen. Hurughada var det inte vi skulle åka till. Du har väl precis varit iväg och rest.... räcker inte det? :mad: :huvet

Nä inte Egypten där bli man bara magsjuk + så har de äckliga pengar.

Jag föreslår att vi åker till köpenhamn o dricker öl o köper julklappar :öl

Boffen skrev:
Nä inte Egypten där bli man bara magsjuk + så har de äckliga pengar.

Jag föreslår att vi åker till köpenhamn o dricker öl o köper julklappar :öl

I Köpenhamn är det inte 27 grader och solsken... :tungan

blacktriple skrev:
I Köpenhamn är det inte 27 grader och solsken... :tungan
27 later som en sval o skon temperatur.. idag hade vi 39, det ar faktiskt inte sa gott som det kanske later!!
glenning: Mjo.. jag ar fortfarande ivag, men va fan en resa till ska man la hinna innan de millitara tar hand om mig.

kajlyl skrev:
27 later som en sval o skon temperatur.. idag hade vi 39, det ar faktiskt inte sa gott som det kanske later!!
glenning: Mjo.. jag ar fortfarande ivag, men va fan en resa till ska man la hinna innan de millitara tar hand om mig.

Synd bara att du misar årsmötet för ledighetskommiten. Som det verkar nu kommer iallafall styrelsen att sitta kvart ett år till. :fyllisar :banana

Trodde att du räknade in det militära som en semester också. :va :)

Glenning skrev:
Synd bara att du misar årsmötet för ledighetskommiten. Som det verkar nu kommer iallafall styrelsen att sitta kvart ett år till. :fyllisar :banana

Trodde att du räknade in det militära som en semester också. :va :)

Som sekreterare och kassör måste jag tyvärr meddela att vår budget inte sammarbetar med era önskemål.
Jag är ledsen men trodde inte att tjejerna från förra styrelsemötet tog betalt. :huvet

Jaha, da sitter man i Egypten och tittar pa plamer. Vilka ar har? Joda, vissa men langt ifran alla. Ni kommer val?

Fylleringingar gors bara till de som har gjort sig fortjanta av det... Grattis till er! Haha!

blacktriple skrev:
Jaha, da sitter man i Egypten och tittar pa plamer. Vilka ar har? Joda, vissa men langt ifran alla. Ni kommer val?

Fylleringingar gors bara till de som har gjort sig fortjanta av det... Grattis till er! Haha!

Usch ja... det e varmt o klibbigt.... men vi har ju kall ol o ac som tur ar....
Hur som helst sa ar ju 27 grader i skuggan o en kall pool me vacka damer battre an att skrapa rutor klockan sex pa morgonen.......
Ha det fint i kylan fran ett varmt Egypt!

ps. I morgon skall vi ut och kora motorcykel.... :)

Glenning skrev:

Följande gäller:

Men var e skutte?

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back