Ninja stulen i kalmar.

Benet X3M

beroende
Gick med
20 Jan 2004
Hoj
ZX9R:or,en grön och en flockad.
Fick just ett samtal från en god vän och hojbroder..
Hans Gröna ZX9-R blev stulen utanför hans lägenhet inatt.. :mad:

Har någon sett eller hört något, tveka inte på att hör av dig!
Reg nr BXR 115

Det är den vänstra på bilden med två hojar..
Crille 0739 953448
Benet 0738 120320..

Man blir ju så jävla förbannad!

Bifogat

• Stulen bxr115.JPG
    Stulen bxr115.JPG
    97.1 KB · Visningar: 255
  • STULET BXR115.JPG
    STULET BXR115.JPG
    72.9 KB · Visningar: 197
Vart i Kalmar belv den stulen? Så jäkla tråkigt när folk inte kan skilja på mitt och ditt..

ja det är fördjävligt.. den blev stulen i norrlidsområdet..
Fått höra nu i helgen att den används flitigt av en pundare.. fyfan..:mad:

Men hade han den i nåt garage, eller stod den bara på gatan? Man måste nog ha ett låst och säkert garage om man bor i Norrliden, tyvärr..
Men då har han hittat den alltså?
När jag var i Kalmar (skördefesten) senast såg jag nämligen två sådana gröna ninja åkandes utanför Baronen, en av snubbarna hade sporthoj-tröja på sig. Hann inte att se vad som stod på tröjorna dock, vad det nån av er må tro? :)

Hittad!

Fick ett tips om vart hojen stod idag, så jag blåste dit fort som fan, och mycket riktigt, där stod hon..
repig, våldtagen, uppbrutet tändningslås, sönderbruten bromsskiva. varit ikull på båda sidor.. Crille som äger hojen kom kort efter polisen.. och nu står hon i säkert förvar.

Slutet gott... tills jag får tag på hoj tjuven:mad:

Bifogat

• Bild164.jpg
    Bild164.jpg
    85.2 KB · Visningar: 187
Men hade han den i nåt garage, eller stod den bara på gatan? Man måste nog ha ett låst och säkert garage om man bor i Norrliden, tyvärr..
Men då har han hittat den alltså?
När jag var i Kalmar (skördefesten) senast såg jag nämligen två sådana gröna ninja åkandes utanför Baronen, en av snubbarna hade sporthoj-tröja på sig. Hann inte att se vad som stod på tröjorna dock, vad det nån av er må tro? :)

den stod låst vid ett cykelställ.. Kan mycket väl varit vi, dock kör vi inte med sporthojs tröjor. jag kör alltid med min klubbtröja.

Fick ett tips om vart hojen stod idag, så jag blåste dit fort som fan, och mycket riktigt, där stod hon..
repig, våldtagen, uppbrutet tändningslås, sönderbruten bromsskiva. varit ikull på båda sidor.. Crille som äger hojen kom kort efter polisen.. och nu står hon i säkert förvar.

Slutet gott... tills jag får tag på hoj tjuven:mad:

:tummenupp Asbra att du hittatde den!
..mindre bra är väl skiket dock. Den som snott den kunde iaf inte behärska en hoj av den kalibern, och då ska man ge fan i att åka! :näsblod
Går alla reperationer på försäkring så är den redo att möta gatorna till våren:tummenupp

Tråkit och sen bra! Frasen "att folk inte kan skilja på mitt och ditt.." Har härmed fyllt sin tilldelade kvot, 200 användningar/år så nu får ni vänta tills 09 eller hitta på något fundigare :)

go o glaaaaaad med kexschoklad. överlycklig att pärlan är i säkert förvar igen.
ett stort tack till min flickvän som ståt ut med mitt stirriga beteende dom senaste dagarna. men det STÖRSTA TACKET till benetx3m som verkligen har lagt ner sin själ i o hitta henne samt alla andra som hjälpt till.
mvh the moose (älgen) lycklig o glad ninjaägare

go o glaaaaaad med kexschoklad. överlycklig att pärlan är i säkert förvar igen.
ett stort tack till min flickvän som ståt ut med mitt stirriga beteende dom senaste dagarna. men det STÖRSTA TACKET till benetx3m som verkligen har lagt ner sin själ i o hitta henne samt alla andra som hjälpt till.
mvh the moose (älgen) lycklig o glad ninjaägare

Bara kul att kunna hjälpa till:)

Hmm, hehe Fniss! Glömde skriva att försäkringsbolaget gillade att jag hittade hojen.. fick hela 300kr i hittelön. Tack så mycket. glad jag blev. :arsele. hehe

Det är nästan så du kan göra karriär på att leta stulna hojar? :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...