Video Ni vann!..Jag kör lugnt nu med!.. JJ(CBR)JJ

Status
Ej öppen för fler svar.
Aha det ska vara vann.... jag är trött men tyckte det var konstigt att det stod lika fel här och i filmen... sorry bra kört:yoparty

Du borde släpa ut din lilla hundratjoped till en bana. Det är fan så mycket ballare!

haha, no offense men jag skulle inte kalla det lugnt. Ok, inget jättehögt tempo och betydligt bättre kurvtagning än sist, men tror inte polisen skulle gilla körningen :D Jag tycker nog du skulle vara lite mer restriktiv till att köra mellan bilarna i de mest trånga utrymmena samt tänka på att det finns idioter som väjer ut framför dig för de stör sig på det. DOCK ska jag låta dig köra som du vill, jag skulle inte orka reta mig på det så länge du inte råkade repa min bil :D

Hm....e jag den enda som tycker att du kör åt helvete dumt? 2 års provotid samt att du leker med ditt liv på ett fel sätt...?.....dyslexi????.....plus saknad av hjärna.....sorry
du har nog sätt för mck filmer.....ta dig kragen unge man.....ingen tumme upp för detta galenskap....

men alla kan inte veta bättre

//moral diva

Jisses.
Jag hade aldrig vågar köra så fort mellan bilar :brinnerup
Jag brukar ju hålla dig bakom ryggen men nu är jag faktiskt tyst.

Ta det lugnt i trafiken, du är inte odödlig.

Sedär! Bara musiksmaken kvar nu då:arsele
Släng er i väggen välbetalda terapeuter... SH.com lär ut betéendevetenskap som ingen annan institution!:yoparty Eller vänta nu... du kör ju precis som vanligt?:va

Lungt nja, att köra emellan bilar så som du gör kan sluta illa, billister är opålitliga. Och att köra på vägrenen är inte bättre där kan ligga skräp, glas, mm som du inte ser. Sen tyckte jag att det är lite oplanerad körning.

PS: jag håller mig inte till alla vägregler men jag tar inga onödiga risker och ligger alltid steget före.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla