Ni som trodde ni var grymma på skateboard[FILM]

Oblic skrev:

Runt '86 tyckte man Per W. och Rodney M. var de grymmaste. Sedan avtog intresset för free style och det blev street som gällde istället. Rodney kör väl än idag, Per vete katten vad han gör. Har inte köpt en skate-blaska sedan '91 så man har nada koll.

Wow! :3freak
Det var det värsta jag sett på bräda hittils! Imponerande... :Bugar

Hur gör jag om jag vill spara quicktime filmen på HD:n? :va

Japp Rodney M e säker o kör fortfarande uppvisningar då o då! Men skönt att freestyle försvann det var lite balett över det hela. Råare med trappor o mega rampen som även kördes på xgames i år :) :tomten

Jag såg honom på en uppvisning för ett par år sedan och fick hans autograf, det passar ju nästan i Lassie-tråden :hihi. Killen upphör aldrig att förvåna.

abstruse skrev:
Runt '86 tyckte man Per W. och Rodney M. var de grymmaste. Sedan avtog intresset för free style och det blev street som gällde istället. Rodney kör väl än idag, Per vete katten vad han gör. Har inte köpt en skate-blaska sedan '91 så man har nada koll.

Per Welinder startade skateföretaget Birdhouse tillsammans med Tony Hawk, och bor så vitt jag vet kvar i Cali där han lever gott.

303 skrev:
Jag såg honom på en uppvisning för ett par år sedan och fick hans autograf, det passar ju nästan i Lassie-tråden :hihi. Killen upphör aldrig att förvåna.

Själv fick jag nog 10 autografer när han uppträdde på Sergelgatan 1989. På brädan, på jackan, på 5 små lappar, på både det ena och det andra. Alla är nog bortkastade nu. :(

Markus skrev:
Själv fick jag nog 10 autografer när han uppträdde på Sergelgatan 1989. På brädan, på jackan, på 5 små lappar, på både det ena och det andra. Alla är nog bortkastade nu. :(

Du skrämmer mig.. först avslöjar du att du är lyssnar på hiphop sen får man höra att du är gammal skejtare... Vad hände sen?

...klippet är grymt... har haft det på jobbdatorn i snart två år.. brukar glo på när jobbet suger för hårt, slänga på några album "gammal" Pennywise, No Use for A Name och No Fun at All å drömma sig tillbaka till gamla goda tider..

jag visste att rodney mullen var bra, men fy fan i h-e.. det där var jävligt imponerande!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra