Hej har köpt mig en Cbr 900 rr -95a som jag tänkte bygga fighter på till vintern, den är helt original idag så de blir att stoppa undan alla originalkåpor mm så man kan återställa den igen. Men till min fråga! Finns de för de första några här som byggt fighters på just cbr 900rr ? jag tänkte bygga en seriös fighter så ingen ratlook då jag ändå förmodligen inte vågar utföra några vidare stunt
är mest ute efter att ha en snygg hoj. Men ja har letat runt massa och tycker de är väldigt svårt att hitta vissa delar till den alltså lysen mm som är universal är ju inga problem men tex bellypans och lite annat smått och gott. Var har ni tex köpt ny längre kopplingsvajer som är pressad? för de är väl ingen som använder skruvnipplar antar jag?
Många av länkarna som ligger uppe här på forumet är ju tyvärr rätt gamla så många företag verkar ha gått i graven?
Är helt rookie inom mcvärlden dessutom så har ingen jättebra koll på va de finns för forum och företag för mcdelar.
Mvh Gabriel

Många av länkarna som ligger uppe här på forumet är ju tyvärr rätt gamla så många företag verkar ha gått i graven?
Är helt rookie inom mcvärlden dessutom så har ingen jättebra koll på va de finns för forum och företag för mcdelar.
Mvh Gabriel
Last edited: