Ngn som skall till Falken på måndag?

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Ngn som skall till Falken på måndag????.......
ntv_landvader.html

Enl. smhi så skall det inte regna i falkenberg

Last edited:
Det är långt kvar till måndag!

Och om det inte är blött hoppas jag på att dra dit i.a.f! :tummenupp

FÖRGÖRAREN :yoparty

IRON MAN skrev:
2176732 Då jag har en trasig motor så hoppas jag på regn,snö och innställd körning :tomten

Regndäck på för det skall fan köras ändå :yoparty Hoppas att du får tillbaka motorn snart så att du kan köra igen :pannkyss

Falken mån 22/5

Torrt = jag kommer!

Regn = jag stannar hemma och käkar chokladpudding.

Hade jag haft tid så skulle jag nog kört dit. Fast, nu sitter jag med röven full i grejer, så det blir inget med det...

Ni som vart där innan, när måste man vara där för att få en plats s.a.s???

FÖRGÖRAREN :yoparty

Blir det torrt så kör jag känner efter tre dagar i regn på Kinnekulle att jag vill gasa av mig lite och testa det nya man har lärt sig i torrt nu :)

Inte denna gången, skall på husvisning :tomten
Verkar iofs bli regn ändå...

Blir Mossen den 6:e förmodligen..och Falken den 5:e kanske ...Juni alltså :banana

OK, nu har jag bestämt mig för att INTE dra. Så, enligt lagen om alltings jävlighet så kommer det bli snustorrt på banan och ni andra kommer kunna köra fortare än nånsin.

Fan vad hygglig jag är som offrar mig för gruppen, om jag får säga det själv :rolleyes:

Ha det sköj, ni som drar :tummenupp

Mvh FÖRGÖRAREN :yoparty

Förgöraren skrev:
2181606 OK, nu har jag bestämt mig för att INTE dra. Så, enligt lagen om alltings jävlighet så kommer det bli snustorrt på banan och ni andra kommer kunna köra fortare än nånsin.

Fan vad hygglig jag är som offrar mig för gruppen, om jag får säga det själv :rolleyes:

Ha det sköj, ni som drar :tummenupp

Mvh FÖRGÖRAREN :yoparty

Ha, ha, jag sitter med precis samma tänk. Det ser ut att bli regn, så jag fegar ur.

Känns som att alla de gånger man chansat och dragit ner och tänkt att "det klarnar nog upp och blir/håller sig torrt" så har man mötts av monsunregn i höjd med banan som dessutom förföljt en hem hela vägen. Och de gånger man tänkt att "nej, fan jag skiter i att åka idag, det lär bli regn", så inte fasen har det regnat då...

Fast när man tänker efter har man nog haft flyt en hel del gånger också...(säg inget till Murphy bara).

Hoppas ni som åker ner får kul oavsett väder!

Marcus skrev:
2181709 Ha, ha, jag sitter med precis samma tänk. Det ser ut att bli regn, så jag fegar ur.

Känns som att alla de gånger man chansat och dragit ner och tänkt att "det klarnar nog upp och blir/håller sig torrt" så har man mötts av monsunregn i höjd med banan som dessutom förföljt en hem hela vägen. Och de gånger man tänkt att "nej, fan jag skiter i att åka idag, det lär bli regn", så inte fasen har det regnat då...

Fast när man tänker efter har man nog haft flyt en hel del gånger också...(säg inget till Murphy bara).

Hoppas ni som åker ner får kul oavsett väder!

Tack för att någon offrar sig för att det skall bli fint väder (torrt iallafall). :Bugar

Fast med regndäck är det ganska trevligt att köra. Synd att allt blir pissblött bara...

Det blåser satan och är molnigt som bara den i Halmstad. Det regnar dock inte...

Fast, det hänger ju i luften.

Är det körning på Falken för gathojar även om det regnar, och framförallt, är det nån som kör då? Jag har bara dåliga erfarenheter av blöt bana, iofs pga. ett visst mått av hybris. :rolleyes:

Ja det är körning även om det regnar. Dock så brukar det inte vara några gatåkare som kör om det regnar.

Igår när regnet kom efter 1,5 torr pass så var det 3-4 racehojar som cirkulerade på regndäck och de alla gatåkare åkte hem. Köra i regn utan regndäck är ju skittråkigt (fast det har ju inte Gottis fattat än... :) )

Magnus skrev:
2183552Köra i regn utan regndäck är ju skittråkigt (fast det har ju inte Gottis fattat än... :) )

:D :D ä va fan det gick ju iaf 1,22 runt :3freak i ös regn med slicks fram och ett tre år gammalt pilot race bak som va hårdare än din morsars stekpanna..höll på att total skrota på baksidan men va fan det är nyttigt att köra i regn utan regn däck :tungan

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna