New biker

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
då jag bara är styvt 3 dagar gammal så har jag låtit min tosige far skriva detta; redan vid späd ålder har jag blivit matad med kamaxlar och försprång och knäpuckar- så mycket troligt är det att samma spår som pappsen kommer till att följas även av mig, det är lite tidigt att säga vad för moppe jag ska ha, men där finns en del att välja från redan nu. pappsen har en bra smak, så jag har inga intentioner att göra honom besviken, snarare att trumfa han- hehehe!!

så, med dessa enkla rader så hoppas jag att jag kan komma in i mc kollektivet och utvecklas som förare och person!!

(pappsens kommentar- jag åtager mej härmed att fostra min telning i den enda sanna läran- att köra fort- jävligt fort och snyggt, och med insidan av huvudet samt bete mej som folk i trafiken!!)

//jj

Kamaxlar är fina saker.
Så fort du lärt dig uttala detta ord och några till väsentliga så vet jag en äldre kompis till dig.
Det är kollegans son, omkring de tre basten gammal, som prompt skulle rita teckningar till oss alla och noggrant förklarade om just en av dem, som han gav till mig, att "det här är en vevaxel".
Framtiden är fan ljus!:fyllisar

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...