Hej, har uppkörning imorgon och är skapligt nervös. Tycker detta är lustigt för jag var inte lika nervös när jag tog för bil förra året och jag känner mig säkrare på MC nu än vad jag gjorde på bil då..... Hur kommer det sig?
Lite nervositet avtar väl så fort jag sätter mig på hojen men det är en ganska ovanlig känsla för mig detta, vet inte riktigt hur jag ska hantera den.... Jag brukar sällan bli nervös men det är väl kanske för att jag har väntat på MC kort så länge som jag har, typ sen jag var 12-13 eller något... haha.
Jag riktigt känner i hela kroppen hur Ninjan
i garaget väntar på att jag ska starta den och dra iväg utan pappa på häng, har planerat en fotoroadtripp med nya kameran som jag aldrig använt och få med hojen på lite fina bilder. Jaja, måste väl lägga mig nu för uppkörningen börjar vid 8:15! Jag behövde nog bara skriva av mig lite för nu är jag inte riktigt lika nervös längre
Önska mig lycka till och så kanske vi ses på vägarna i småland/östergötlandstrakterna framöver!
Godnatt SH!
Lite nervositet avtar väl så fort jag sätter mig på hojen men det är en ganska ovanlig känsla för mig detta, vet inte riktigt hur jag ska hantera den.... Jag brukar sällan bli nervös men det är väl kanske för att jag har väntat på MC kort så länge som jag har, typ sen jag var 12-13 eller något... haha.
Jag riktigt känner i hela kroppen hur Ninjan

Godnatt SH!