Nerspolad av T-Blå

• Thread starter Thread starter Freedom
  • Start date Start date

Freedom

Guest
Är det bara jag som blir skitförbannad när man hamnar bakom en bil och föraren trots att han ser mig i backspegeln måste använda vindrutespolningen? Morderna bilar skickar ju ut litervis och det mesta hamnar bakom bilen, man blir nästan på fyllan där bakom. :fyllisar

Grattis visirtvätt är gott.

Är det dessutom citrondoft så är det ju riktigt läskande,lite sådär sommrigt.

blev du så blöt låg du förnära. Var glad att det inte va en surgubbe som helt plötsligt nitade bara för å lära dig en läxa...

HenRRik skrev:
blev du så blöt låg du förnära. Var glad att det inte va en surgubbe som helt plötsligt nitade bara för å lära dig en läxa...

Det ligger nog nått i det där. :tummenupp
I bland får man känslan att många här aldrig kört en bil. :(

Super Blackbird skrev:
Måste det till en ny tråd om detta tjatiga ämne? Sök och och lyft tidigare trådar........ :tomten

Hoppla, här är det någon som vaknat på fel sida. Det är väl kul att det skrivs lite här på SH. Om alla sökte i gamla trådar så skulle det inte vara någon kvar som skrev. Har en känsla av att det mesta MC-relaterat redan avhandlats (flera ggr) här på SH.

Läs i andra gamla trådar om du inte vill se det här. Du kanske rent av kan tanka ner hela sajten och surfa lokalt? :fatta!

Starstriker skrev:
Hoppla, här är det någon som vaknat på fel sida. Det är väl kul att det skrivs lite här på SH. Om alla sökte i gamla trådar så skulle det inte vara någon kvar som skrev. Har en känsla av att det mesta MC-relaterat redan avhandlats (flera ggr) här på SH.

Läs i andra gamla trådar om du inte vill se det här. Du kanske rent av kan tanka ner hela sajten och surfa lokalt? :fatta!
Det har redan gnällts på folk som gnäller på folk som skapar nya trådar om gamla ämnen.

Använd sökfunktionen så får du se :mad: :tungan

UrbanTiger skrev:
Ett jävla otyg att klaga på att ämnen redan diskuterats. Är det så jävla viktigt så får väl Swedie anställa någon slags bibliotekarie som kan hänvisa alla till rätt tråd. Kanske lite forumvetenskap också. Grundkursen i att använda sökfunktionen är obligatorisk.
Fakking A!!

Freedom skrev:
Är det bara jag som blir skitförbannad när man hamnar bakom en bil och föraren trots att han ser mig i backspegeln måste använda vindrutespolningen? Morderna bilar skickar ju ut litervis och det mesta hamnar bakom bilen, man blir nästan på fyllan där bakom. :fyllisar

Nej det har hänt flera ggr för min del, speciellt när man åkt på sånna hojar som man inte gärna kör så fort med, då kör de om och sen sprutar de.

Luktar en hel del.

Silwer skrev:
Nej det har hänt flera ggr för min del, speciellt när man åkt på sånna hojar som man inte gärna kör så fort med, då kör de om och sen sprutar de.

Luktar en hel del.
Nästa hjälm jag köper blir en sådan med bogvisir, så man kan fräsa ut snusen över halva bilen :yoparty

Folk som slänger fimpar genom rutan som sedan hamnar på cykeln/stället/hjälmen borde avlivas utan frågor.
Dräller de spolarvätska kan det räcka med att man slår bort speglarna med kettingen....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman