Ndr 2016?

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Det största skälet till avsaknade av SVT och NDR näst efter att jag är usel så är brist på folk som orkar ta ett par hundra mil prexis då värmen inte satt sig i vägar eller luft ett aber.

Jag är övertygad att lillemen GT kommer att stå bredvid i år igen men finns det någon mer som känner för att hjälpa till med att frysa röven av sig för att hitta dom där vägarna alla kört men inte som vi kommer att köra dom?

får jag bara tag i en ny hoj till säsongstarten så kan jag ställa upp. Pluggar dessutom högskola nu så har mer tid för reka än tidigare när jag jobbat.

Ska dessutom försöka att inte få nackspärr denna gången :krama

Jag har väl aldrig bangat, bara ni inte kör all info på det där jämrans FaceFuck:krama

Jag som bara trodde att ingen ville åka bakon VBK? Men visst Duccen kan klara 60 om man håller den på kopplingen lite.

Så fort jag ordnat båge för 2016 lovar jag att hjälpa till :)
Ser framemot att försöka få samma gemenskap och trevliga körningar som 2010/2011 som jag anser var de roligaste åren på hoj!

Det är inget fel i att ha en tjejkörd hoj, tvärtom dom håller i evighet...

Visst är det så. Servade 1098:an hos Hörbergs i somras. De upplyste mig om att det var fem år sedan jag servat den där sist. Den hade under den tiden gått 90 mil... Mer kärring än så kan det inte bli. :rodnar

Så fort jag ordnat båge för 2016 lovar jag att hjälpa till :)
Ser framemot att försöka få samma gemenskap och trevliga körningar som 2010/2011 som jag anser var de roligaste åren på hoj!

Låter härligt Simon! :tummenupp

I år ska det bli lika många TT som det var under 2010-2011.Missade nästan ingen då. Hoppas alla bjuder till och behagar dyka upp, TT:n gör inte oss, vi gör TT:n.

Kan bara instämma om 2010-2011, grymt mycket folk på körningarna samt som du sa, riktigt bra gemenskap. Det var helt klart de två bästa säsongerna för mig med sen jag flyttade upp hit till Hbg.

Lite nostalgi från 2010-2011 där du lär känna igen dig Simon :)

dsc01941_96985819.jpgdsc01951_96986352.jpgSimon6.jpg

Får hoppas att alla tar sig i kragen gällande gatkörningarna och till er som sålt era hojar, KÖÖÖÖÖÖÖP så vi kan få till RoH igen som tidigare :yoparty

Visst är det så. Servade 1098:an hos Hörbergs i somras. De upplyste mig om att det var fem år sedan jag servat den där sist. Den hade under den tiden gått 90 mil... Mer kärring än så kan det inte bli. :rodnar

Mycket snack från er gamla RoH:are hela tiden men konstigt nog såg vi i princip inte en enda av er under hela säsongen 2014 och delar av 2015 där jag och WW drog i TT. Extra besviken på vbk, som annars är mer noggrann att komma till en TT än ett schweiziskt urverk. Skärpning i år vbk!! :hihi :tuttar :)

Upp till bevis nu i år. Ska posta TT tråd varje vecka så får vi se hur många av er som vågar dyka upp på strandvägen och visa att ni fortfarande kan behärska en motorcykel och inte bara barnvagnar eller rullatorer :tummenupp :tungan

Last edited:

Jag har en XR från 2003 som bara har gått 1197 mil, så du är i gott sällskap!
Nästan ny, bara precis inkörd nu... :hihi

:hej

Nostalgi på hög nivå!!
Även jag hittade några bilder från 2010-2011 som säkert känns igen haha.
IMG_2520.jpgIMG_2550.JPGIMG_2416.JPGIMG_2417.JPGer6.JPG

Längtar tills säsongen drar igång! :banana

Tjenar VBK mm
Efter 2015 sämsta hoj säsong (samlings underlaget) under dessa 15 goa hoj år, är jag mer gärna på. Behövs hjälp så ställer jag mer än gärna upp på var raijslaiters. :yoparty
:("Onsdags gazzen" känns även de som de börja även dö ut.

Jag är på och rekar som vanligt med *hoj*.
Ingen fjollrekning i bil (GT-host) ;)

Det största skälet till avsaknade av SVT och NDR

Fast vi har aldrig varit utan runda.
LVT och NDG har alltid funnits som backup.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...