Namn diskussion?

Namn röstning

• Antal röstningar
    0

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Behöver lite hjälp vi diskuterar pojknamn och kan inte bestämma oss

Några utav förslagerna är i pollen men ni är välkomna att ge andra tips. :)

Hmmm inte så svårt att lista ut vilka namn du valt i alla fall ;) Men jag står fast vid mina! :D Rösten är lagd!:krama

Snart kommer folkstormen att deklarera att pojknamn som slutar på y är WT.:tungan

Hampus är väl trevligt annars... associerar till hampa som associerar till hasch.:)

• Gilla
Reaktioner: SSB
Snart kommer folkstormen att deklarera att pojknamn som slutar på y är WT.:tungan

Hampus är väl trevligt annars... associerar till hampa som associerar till hasch.:)

Hahahah! det e inget fel på WT!! Det e juh båda jag o Mögel ;) :yoparty

Conny, Ronny och Sonny på små barn är inte längre WT. Det är förra generationen.

Om 15 år kommer vi se Liam, Leon, Neo, Leo, Jasmine och Melissa ha samma klang som Y-namnen....

Jag tror dubbelnamn är på väg tillbaka. Jag föreslår Dolph-Lundgren.

Nicky och Billy tycker jag för övrigt att ni ska stryka eftersom det är smeknamn. Det är som att döpa ungen till Danne eller Lasse.

Last edited:
Vad är det för fel på Lännart? :mad: Heter inte barn Lännart längre? :mad: igen

Kjell.
Och eftersom det är så modernt med annorlunda stavningar så kan du ju köra "Kjell med X", dvs Xjell.
Helt seriöst alltså.

Okej, men om ni väljer Hampus, så kanske det finns förutsättningar för en klassresa. Tänk på det arma barnet...:)

Vet några stycken som heter Hampus, o det har gått bra för dom i livet... Berätta, e så nyfiken på vad som kan hända det arma barnet? =)
Verkar juh ändå som de få stackarna som har besvärat sig att rösta, har röstat på Hampus.

Varför inte välja namn själva för?
SH.com var väl inte med när ungen tillverkades?
Eller? Bildbevis? Någon? :D

Kjell.
Och eftersom det är så modernt med annorlunda stavningar så kan du ju köra "Kjell med X", dvs Xjell.
Helt seriöst alltså.

:Bugar

Last edited:
Vet några stycken som heter Hampus, o det har gått bra för dom i livet... Berätta, e så nyfiken på vad som kan hända det arma barnet? =)
Verkar juh ändå som de få stackarna som har besvärat sig att rösta, har röstat på Hampus.

Precis, det är det jag menar. Välj Hampus så löser det sig.:)

Billy går bort för då kommer det bli Billys Panpizza hela uppväxten.

Jag gillar personligen lite ovanliga namn så Nicky är coolast enligt mig.

Back