nån som vet vart man kan köpa mc-kort?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mrr_cartman

ligg inte med mcn ditt pervo,kör den ist
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
zx6r - 97
oka d e så att jag inte orkar dra till vägverket för att ta kortet för at jag har verkligen fått nog av det!!
är det någon här som vet vartifrån man kan köpa mc-kort från tex utlandet eller dylikt? så man kan omvandla det till svenskt sen o köra..

Fy vad ärlig du är, skärp dig! klarar du inte kortet så ska du inget kort ha. Dedär med att byta in kort är borttaget för längesen.

Ska du verkligen ha körkort :va

Det finns att köpa på AlQaidas köp o sälj sajt. Bara å skicka en bild på dig själv och sedan vänta på ett mc-kort hem i brevlådan. Dock måsta man stå ut med att de photoshoppar ett skägg på varje utskickat körkort.

Först odla skägg, sen är det bar å kör! :tummenupp

öh... du skämtar va? har du inte sett att du kan få ett i kornflakespaketet?

om du tycker att det är för barnsligt att köpa kornflakes så har dom annars bra erbjudande på tv-shop. Tyckte dom sa nåt om köp 2 betala för 1 eller nåt sånt... :rolleyes:

Mrr_cartman skrev:
oka d e så att jag inte orkar dra till vägverket för att ta kortet för at jag har verkligen fått nog av det!!
är det någon här som vet vartifrån man kan köpa mc-kort från tex utlandet eller dylikt? så man kan omvandla det till svenskt sen o köra..

Ooookeh. Du ÄR ironisk va? Annars tycker jag ärligt talat att med den attityden till ansvar har du fan inte på vägarna att göra....

hahaa oookaa verkar inte som om så många e positiva till det men jag tycker att om man kan så ska man göra d..tar dne enklaste vägen iaf :banana

och det där med att byta in kort d kan man göra så länge d e i EU eller om d e frn utanför EU har man 1 år på sig o då hinner man lära sig mkt :fyllisar

nope jag e inte ironisk...du kanske inte tycker det men jag tycker det och det är det som räknas :hihi

tuppjuck skrev:
Ooookeh. Du ÄR ironisk va? Annars tycker jag ärligt talat att med den attityden till ansvar har du fan inte på vägarna att göra....

Mrr_cartman skrev:
hahaa oookaa verkar inte som om så många e positiva till det men jag tycker att om man kan så ska man göra d..tar dne enklaste vägen iaf :banana

och det där med att byta in kort d kan man göra så länge d e i EU eller om d e frn utanför EU har man 1 år på sig o då hinner man lära sig mkt :fyllisar

nope jag e inte ironisk...du kanske inte tycker det men jag tycker det och det är det som räknas :hihi

Har man inte råd eller tid... Så blir man utan :7peta

Köp en 4-hjuling i stället.... -kan du köra på B-kort... men det har du väl inte heller :hihi

Mrr_cartman skrev:
Du kan få köpa mitt, jag har ändå 2 st.
(Då får du alla behörigheterna på köpet dessutom.) :tummenupp

Wagge skrev:
Antagligen.

Han vill att vi ska peka ut det uppenbara: klantarslen som inte ens klarar den nuvarande uppkörningen förtjänar inte att ha ett körkort.

Höll nästan på att glömma: :corn

Mrr_cartman skrev:

kan du inte köra eller vad är det?? :confused: :va

philsson skrev:
Fy vad ärlig du är, skärp dig! klarar du inte kortet så ska du inget kort ha. Dedär med att byta in kort är borttaget för längesen.

Nu är du där igen, det är inte borttaget på något sätt, inte alls. Gissa tar dig ingenstans..

Mrr_cartman skrev:
Vad är problemet? kuggat många gånger eller är det bara av bekvämlighetsskäl?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey