nån som vet nån billig baslåda/slutsteg?

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
För någon har "lånat" mina

Skulle lägga ner lite plastdetaljer till hojen i förrådet tänkte jag, så de inte riskerar bli skadade där de låg i garaget där man springer runt och härjar me släggor och yxor.

men när jag kom fram till mitt förråd i källaren här i hyreshuset såg jag att någon stulit mitt hänglås!, vafan nu tänkte jag, öppna dörren och såg att det va mer eller mindre länsat, tagit fel förråd kanske va min första tanke, kollade nummret på dörren, nope, va rätt

nu saknar jag iaf

Kicker KX800.4 (svart slutsteg med avtagbar "kåpa" av aluminium)
Gas ALPHA X4 (gamla modellen GAS steg med krom på toppen och blåa sidor)
GAS 2x10" baslåda (såndär färdigbyggd från fabrik)
Sony XPLOD 12" Bas (röd 5-kantig eller va dem nu är)

+ev nånting mer jag glömt att jag hade där ^_^

så om nån råkar få syn på demhär grejerna vet ni iaf var de kommer ifrån

och JAG VET att det va dumt att förvara sånt i ett obevakat förråd, men är ingen insyn så ingen vet vad jag har där, och bara dem som bor i området har nyckel ner till källaren, dumt av mig att lita på mina grannar

kollade runt lite och verkar som de brytit upp många förråd därnere och letat runt efter saker, för flera hade ny såndär hasp man hänger hänglåset i och stod olåsta, så gissar att de bara knäckt av hela haspen med kofot då den endast sitter me träskruv. Något som stör mig är att ingen berättat för mig att jag haft inbrott, är inte i förrådet ofta och har ingen aning om när det hänt, men många har blivit uppbrutna och fått nya haspar som jag gissar att hyresvärden monterat så de måste ju vetat om det, och ingen brydde sig om att meddela mig, ska gå och prata med partillebo nu och se om de gjort nån polisanmälan och sånt

P.S kanske inte direkt hör hemma på sporthoj men e ju värt ett försök iaf

Om dom inte gjort en polisanmälan så gör en själv, o plocka ut pengar på din hemförsäkring. sen kan du kanske köpa nya grejjor. :D

Om dom inte gjort en polisanmälan så gör en själv, o plocka ut pengar på din hemförsäkring. sen kan du kanske köpa nya grejjor. :D

gjort det nu, hittade tom gammalt kvitto på GAS-grejjorna, men e ju relativt billiga saker, det som kostade multum va kicker-steget och hittar fan inget kvitto på det :(

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!