nån som vet listpris på V-max ?

GizmoBlade

Medlem
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
Honda CB1000RA -09
Hej,, min farbor ska sälja sin Yamaha V-max -00:a
den har gått 3500mil,,
behöver nytt bakhjul annars i bra skick.

vad kan man begära för en sån ?

nån som kanske jobbar på en mc firma som har listpris eller nått ?

tacksam för hjälp
mvh

Spelar väll ingen roll vad listpris är hos en handlare om din farbror ska sälja den privat?? Förstår mig inte på folk som tror att dom ska kunna ta lika mycket för sin hoj när dom säljer den privat som en handlare tar om du köper den av honom..... Antar att din farbror inte tänkt ge köparen garanti på hojen?

För att hitta rätt nivå på priset får du göra som alla andra, kolla upp alla annonser på den typen av hoj. Sen är det bara att sätta ett pris, är det för dyrt lär han märka det för då får han den inte såld.

Spelar väll ingen roll vad listpris är hos en handlare om din farbror ska sälja den privat?? Förstår mig inte på folk som tror att dom ska kunna ta lika mycket för sin hoj när dom säljer den privat som en handlare tar om du köper den av honom..... Antar att din farbror inte tänkt ge köparen garanti på hojen?

För att hitta rätt nivå på priset får du göra som alla andra, kolla upp alla annonser på den typen av hoj. Sen är det bara att sätta ett pris, är det för dyrt lär han märka det för då får han den inte såld.

sa jag att han skulle sälja den för listpris????

vill bara ha ett riktmärke,, efter som det knappt finns några på ex. blocket och priserna varierar jävligt mycket

Hej;

Enligt Bike's beglista så är listpriset runt 68000 kronor. Detta pris gäller en original hoj, alltså inte med eventuell slipon osv...

Mvh

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...