Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hojtjejen skrev:nån som ska på kryssningen som smc ordnat för hoj åkare i mars????
korvgubbe skrev:...kryssning för hojåkare?....Oj.. och jag som tyckte det var mycket grabbar när jag åkte på kryss i fredags....
Edit1: Hade SMC sett till att Kennelklubben och Sveriges Ryttarinnors Förening åkte på samma kryss hade det kanske varit roligare!
Äh korvfester är ändå roligare oftast. Då kan man supa sig blind utan att skämmaskorvgubbe skrev:...kryssning för hojåkare?....Oj.. och jag som tyckte det var mycket grabbar när jag åkte på kryss i fredags....
Edit1: Hade SMC sett till att Kennelklubben och Sveriges Ryttarinnors Förening åkte på samma kryss hade det kanske varit roligare!
hojtjejen skrev:hehehe..hade ni kul då?
honkiie skrev:Äh korvfester är ändå roligare oftast. Då kan man supa sig blind utan att skämmas![]()
korvgubbe skrev:Jo, det var iofs rätt kul ändå... men som sagt.. 80% grabbar/gubbar ...
men det är ju toppen om det är mycke grabbar
honkiie skrev:Äh korvfester är ändå roligare oftast. Då kan man supa sig blind utan att skämmas![]()
korv fester????? kan väl alltid supa sig blint
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |