Biltmore
Blood Group: Red
Hejs
Tjejen har en Renault Clio 1.2 2002:a
Bilen går varm vid krypkörning så jag började kolla runt lite, det visade sig att säkringen till fläktmotorn går sönder så fort den ska snurra igång...
Säkringen är på 30 amp...kan jag byta & testa med en 40 amp, eller riskerar man problem då?
Har läst mig till att en sliten elmotor slukar mer ström & blåser därmed säkringarna..
Vad tror ni?
Tjejen har en Renault Clio 1.2 2002:a
Bilen går varm vid krypkörning så jag började kolla runt lite, det visade sig att säkringen till fläktmotorn går sönder så fort den ska snurra igång...
Säkringen är på 30 amp...kan jag byta & testa med en 40 amp, eller riskerar man problem då?
Har läst mig till att en sliten elmotor slukar mer ström & blåser därmed säkringarna..
Vad tror ni?
