Nån som har sålt sin Mc här i vinter?

Status
Ej öppen för fler svar.
Jepp.. Två stycken faktiskt..

Beror på hur man skriver verkar det som,, ju mindre text och mer info desto snabbare säljer den..

Kolla med lite firmor om du kan göra byten oxå. Bytte en mot en annan på firma,, blev billigare än att ha hojen på mitt namn i väntan på köpare.. :tummenupp

men de e tuft just nu,, I april tar det fart på riktigt igen..

Maffan skrev:
2696871 Jepp.. Två stycken faktiskt..

Beror på hur man skriver verkar det som,, ju mindre text och mer info desto snabbare säljer den..

Kolla med lite firmor om du kan göra byten oxå. Bytte en mot en annan på firma,, blev billigare än att ha hojen på mitt namn i väntan på köpare.. :tummenupp

men de e tuft just nu,, I april tar det fart på riktigt igen..

har fundera på att åka till yamaha center & se om dom vill köpa den ;D fast då skulle jag få 20tusen för min(kanske) då ska dom göra comp tester å grejer med å jävlas! fixa släpvang så sånt med måste man göra då :/.....får se

Maffan skrev:
2696871Beror på hur man skriver verkar det som,, ju mindre text och mer info desto snabbare säljer den..
De som radar upp två A4 med information om hur mycket de degat för extra-tillbehören 1994 brukar också vilja ha pröjs dem också.

Honke skrev:
2696862 precis! är det nån som har lyckas sälja sin motorcykel? För jag får inte iväg min, tycker det verkar helt omöjligt:gnissla Vill ju köpa en ny mc :)

http://www.blocket.se/vi/10354770.htm?ca=4_s

hjälp mig :D

nån som har nåra bra förslag så man kan få den såld?:confused:
Nu vill jag inte klanka ner på dig och hur du skriver. Men tror faktiskt att om du skulle få hjälp med rättstavning så skulle det se bättre ut. Sen en annan bild hade nog gjort det hela ännu bättre. Antingen med vatten i bakgrund eller nån äng eller nåt annat i bakgrunden. Det är några av mina tips, hoppas att du får sålt hojen!

sportarn skrev:
2696908 Nu vill jag inte klanka ner på dig och hur du skriver. Men tror faktiskt att om du skulle få hjälp med rättstavning så skulle det se bättre ut. Sen en annan bild hade nog gjort det hela ännu bättre. Antingen med vatten i bakgrund eller nån äng eller nåt annat i bakgrunden. Det är några av mina tips, hoppas att du får sålt hojen!

jo tack! jag vet att jag inte är den bästa på att skriva ;D

det är ju varken ett bra el dåligt pris..
tror ingen köper nu när de e vinter när de e så.
skulle du skriva 20 får du nog napp..annars håll ut. :gnissla

Det lossnar nog snart ska du se..

Köper du en supermoppe så måste jag iaf få prova den i sommar! :yoparty :tummenupp

Inte sålt - men köpt

Köpte min älskling 27 dec.
För en månad sedan anade jag aldrig att min dröm skulle komma förra året utan trodde jag skulle behöva vänta till våren.
:)

Det är köparens marknad just nu.

Du har bara två alternativ. Sänka priset eller vänta en-två månader till.

jepp sålde min cbr 600 -01 för ett litet tag sedan, tror att det blir/blev en stunt hoj av den med tanke på vem som köpte den....
Har hunnit köpa en ny också.

Men som det sagts i tidigare inlägg det är köparens marknad just nu.

Har själv sålt min r6a för tre till fyra veckor sedan.
Ska imorgon (läs: senare idag) fara till Gällivare och inhandla nytt.
Men jag hade inte planerat att köra hem den. :tungan

Nån som är desperat: finnes, 15k kontant... Har några slantar över denna vecka, vad som helst att pilla med, eller körklar. bara pm'a :)

IronMike skrev:
2697648 Nån som är desperat: finnes, 15k kontant... Har några slantar över denna vecka, vad som helst att pilla med, eller körklar. bara pm'a :)

Du kan få köpa min mini-moto för 15k!, kan leverera den till dörren för det priset :D

IronMike skrev:
2697648 Nån som är desperat: finnes, 15k kontant... Har några slantar över denna vecka, vad som helst att pilla med, eller körklar. bara pm'a :)

En zzr600 kanske :-) Fast fan, då måste jag ju leta något nytt :-(

Starfighter skrev:
2698126 Sälj den i delar så kan jag roffa åt mig lite saker :gnissla

njaa ;D tänkte någ sälja den hel :) du får köpa den hel :) låter bra va :D mycket reservdelar ;D

ja! det är väl till att vänta då :gnissla

känns tungt ;D men vad ska man göra :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...