Nån som har lust och ta sig tid...

RandomHero

Bruksare!
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
ktm 660 - 06
Tja undrar om de är nån runt västerås trakten som är kunnig på Husaberg..
Har en Husaberg Fs 650 e -05 och ja är väl inte så haj på cykeln än..
lärorikt om man kanske kunde bolla lite ideér och frågor med nån...
kanske gå igenom en service grundligt och visa hur, visst ja har ju handboken om hur man gör. Men man lär sig ju mycke bättre om de är nån man kan prata med..
om nån känner att han/hon har lust att kanske ställa upp nångång eller bara kanske va nån man kan bolla frågor med så skicka ett Pm.. :tummenupp

Mhv Dan

hmmm inte ett svar...ja då får man väl dunka skallen i manualboken själv då... :3freak
trodde de va nån i närheten som hade en Husa, men ja kanske trodde fel....

RandomHero skrev:
Tja undrar om de är nån runt västerås trakten som är kunnig på Husaberg..
Mhv Dan
Husqvarna kan jag men inte husaberg. Då får jag eksem ;)

Tamtech skrev:
tror du får ta o specifiera deg lite mer.. :7peta

jääså... :tomten
syfta mest på att om det finns någon nära mig som har en Husa, som man kan diskutera med..
Visst ja kan ju posta mina frågor här men tänkte om det fanns nån vänlig själ nära mig som man kanske kunde våldgästa med cykeln :rolleyes:..
Och samtidigt göra en grundlig service på cykeln, ja de kanske va ett lite luddigt inlägg :gnissla...
Menar att det är lättare att förstå och lära sig cykeln om man har nån man kan fråga och titta på när man t.ex gör en service. Är ju som sagt ny på detta med motard :näsblod
Mvh Dan

Båtsman skrev:
Husqvarna kan jag men inte husaberg. Då får jag eksem ;)

haha de säger du :hihi

RandomHero skrev:
hmm ja om man har vägarna förbi där så kan man ju alltid få sig en liten lektion.. :tummenupp
Dan
Ett förslag:

Träning i morgon på våran bana (finns tråd om det), samma tider som vanligt. 0900 till 1300, om du dyker upp så hart jag alltid tid över för en pratstund. Har själv en 05a, kan en hel del om husa och dess historia.

Så ägna kvällen åt att kontrollera/åtgärda vid behov, att hojjen uppfyller kraven som krävs. Och kom och kör/snacka husaberg i morgon. :) Det händer även att Husabergpojkarna (finns en handfull kvar i sverige) själva brukar vara ute och testköra.

Varm välkommen. :banana

RaceMe skrev:
Ett förslag:

Träning i morgon på våran bana (finns tråd om det), samma tider som vanligt. 0900 till 1300, om du dyker upp så hart jag alltid tid över för en pratstund. Har själv en 05a, kan en hel del om husa och dess historia.

Så ägna kvällen åt att kontrollera/åtgärda vid behov, att hojjen uppfyller kraven som krävs. Och kom och kör/snacka husaberg i morgon. :) Det händer även att Husabergpojkarna (finns en handfull kvar i sverige) själva brukar vara ute och testköra.

Varm välkommen. :banana

ok :) tack för inbjudan..Fast en annan måste ju jobba :näsblod känns lite sådär..Ja man vet aldrig om man kanske nån dag dyker upp där och tar sig en runda, eller om man ligger i buskarna och smygtittar på när dom stora pojkarna kör :hihi ..
Köpte faktiskt hojen av en "Husabergspojke" :)
Mvh Dan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...