Nån som handlat?

Freakshow skrev:
Nån som vart på Lelles rea å hittat något kul (billigt)? Värt att bränna dit?
Som vanligt, beror på vad du ska ha. Själv tittade jag på en ny hjälm, men fel storlekar på alla som va kvar. Ta det som en utflykt, och det kan vara något du vill ha eller behöver.

köpte vita sidi stövlar å en HJC hjälm deras nya riktit fin:D knäckydd å brillor:D :banana

Det var varmt och trångt och ganska klent med reaprylar tycker jag (iofs är det 10% på hela sortimentet men det gör det ju inte värt att resa allt för långt).

Jag var sugen på att köpa Lindstrands-offroadjackan och brallorna de reade ut, vi kom dit en timme efter öppningstiden på första dagen av rean och då fanns det inga storlekar över L kvar, antingen så hade det kommit in ett kompani med halvfeta offroadsnubbar och köpt alla jackor eller så var det som i Netonnet-reklamen: "Bara för att du är första kunden på första readagen betyder det inte att varan finns..." :huvet

Mitt betyg: 2 skinnställ av 5 möjliga.

Fazer skrev:
Som vanligt, beror på vad du ska ha. Själv tittade jag på en ny hjälm, men fel storlekar på alla som va kvar. Ta det som en utflykt, och det kan vara något du vill ha eller behöver.

Hmm... Vilka storlekar är "fel storlekar"? Oftast när jag hör sådant som jag hittar hjälmar i min storlek. Brukar ha XL-XXL.

Okej, blir nog en tur dit imorron.... å håller vädret i sig blir det hojen!
Eller?
Nån som åkt vägarna mellan sthlm å Uppsala? Bra el. dåliga?

Jag var där i fredags å tog med mig barkbusters, slang, drev, kjedja, styre :)
Om det var någon rabatt tänkte jag då inte ens på :P

Freakshow skrev:
Okej, blir nog en tur dit imorron.... å håller vädret i sig blir det hojen!
Eller?
Nån som åkt vägarna mellan sthlm å Uppsala? Bra el. dåliga?

Jag åkte den igår dvs motorvägen till märsta, från märsta rondellen till uppsala på 225 (tror den heter så) och den var ok, blöt på vissa ställen men fullt körbar om man inte har tänkt sig att ligga i över 150 och pressa.

Jaaaa, jag köpte skinnställ, ryggskydd och mörkt visir till hjälmen igår för 4500:-. Sen tog jag en premiärtur i den nya skinnstället och log ikapp med solen!

Jomen visst kan man fynda! :tummenupp
En Arai Astrohjälm + iridiumvisir gick man hem med... :tummenupp
Och som vanligt så är Anita kanon att göra affärer med :yoparty :yoparty

Japp! Stövlar och hjälm. Halva priset på stövlarna och 25% på hjälmen. Det var mycket folk, varmt och trångt så det var ju inte så kul direkt. Hade jag inte behövt både stövlar och hjälm så hade jag nog åkt hem igen..

Jo, det var värt att bränna dit.
STR-byxor till mig, ett helt ställ till tjejen + hjälm å ryggskydd m.m. 7000 spänn.
Plus jävla trevligt bemött!

Nu är det fotboll å man e glad!....... men det kanske beror på ölen :)

Passade på att ta en sväng till Uppsala när jag hälsade på Syrran i Stockholm.
Hittade en Dainese Goretex jacka för 2095 kr. Nedsatt med 50%!

Samt en massa reservdelar till hojen så den är pigg och fräsch till besiktningen!

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!