Nån som håller på med airsoft?..

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Letar lite efter nån billig pistol, typ glock 17 eller nåt o ett hölster..
o sen kanske nån väst eller nånting..

de ska lekas krig på halloween tror jag...

Nån som har nå tips på vart det kan inhandlas?..

Alså soft air guns?

Det finns ju på hobbex. Dom går sönder rätt lätt tänk på det.

Edit: http://hobbex.se/p/productmenu,41.42.44/pid,2797/t/product.html

precis... fast de finns nåt nu mera som de kallar airsoft såvitt ja förstått där de har en jävla massa utrustning o grejjer...
o ja jag tänkte mig någe billigt skit eftersom ja ändå troligen kommer paja eller ha bort skiten på fyllan, de ska ba se coolt ut i början av kvällen innan alkoholen gjort mig cool nog att va utan pistol :D

Hände en liknande grej i Uppsala på Biomedicum (BMC) - två killar sprang runt och lekte agenter med plastpistoler i korridorerna (ett spex eller vad det nu var). Blev lite pådrag efter det...

Och när jag pluggade på 1800-talet (drygt) och hade bus för oss, så hade vi startpistoler och drog av med lös .22 long och t.o.m. 9mm. Inget konstigt med det, men så var det lite andra tider.

konstigt att ingen här verkar hålla på me airosoft asså, här ska väl alla möjliga typer finnas :P

Har inte Airsoft som en hobby, men som ett sporadiskt fritidsintresse på sommarn om solen skiner. Enligt vad du har beskrivit så skulle jag satsa på Glocken från TM, alternativt Desert Eaglen (om den finns kvar - haft min i 3 år). Under 300kr kommer du troligtvis inte i Sverige, oavsett typ.

Har inte Airsoft som en hobby, men som ett sporadiskt fritidsintresse på sommarn om solen skiner. Enligt vad du har beskrivit så skulle jag satsa på Glocken från TM, alternativt Desert Eaglen (om den finns kvar - haft min i 3 år). Under 300kr kommer du troligtvis inte i Sverige, oavsett typ.

http://www.roligt.nu/ShowProduct.aspx?prodID=2929

då antar jag att dedär e typ bästa pris som går att hitta.. oså ett hölster från samma ställe för 185 spänn typ...jävla synd de frakt på de skiten... men tveksamt om man hittar pistol o hölster över disk nånstans här..hmm

Plastpistoler som skjuter gula plastärtor, vem erkänner att man gillar sånt egentligen..? :lol

Jag håller på med airsoft ganska så seriöst. :)

Köp billiga kinakloner på www.gunnerairsoft.com

Men allt handlar om vilka summor du vill lägga ut ?

Ptja.. ska som sagt bara ha att leka med på maskerad så de får inte kosta för mkt.. kom då bara på att de finns ju airsoft, då får man hyffsat autentiska krigarprylar för kanske en hyffsad peng, vore ju trevligt att hitta en söt pickadoll, ett hölster o nån stridsväst för en fin liten peng..

Vill ju inte lägga en förmögenhet på en halloweenkostym :D

Ptja.. ska som sagt bara ha att leka med på maskerad så de får inte kosta för mkt.. kom då bara på att de finns ju airsoft, då får man hyffsat autentiska krigarprylar för kanske en hyffsad peng, vore ju trevligt att hitta en söt pickadoll, ett hölster o nån stridsväst för en fin liten peng..

en knallpicka från konsum.. ett hölster, cowboyhatt samt en string för killar o du har halva inne :tummenupp :rolleyes:

Då är det väl bättre att skaffa pistol från barnens hus?

Finns ju billiga hölster från www.roligt.nu. De billiga kostar 60kr och duger nog för det du tänkt.

Då är det väl bättre att skaffa pistol från barnens hus?

Finns ju billiga hölster från www.roligt.nu. De billiga kostar 60kr och duger nog för det du tänkt.

Jag e tyvärr lite perfektionist av mig.. så ja vill gärna ha så verklighetstroget som möjligt... o de kaaan... bara kan, kanske kan.. ja de kanske kan finnas en liten baktanke att gå o skjuta damer på rumpan på fyllan :D..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman