Nån som gillar Alexander Gustafsson? Ny Edition-hoj här!

Micke K

En sån där trimgubbe...
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
SV1000N
Vet inte om det finns några fightfans här men kan berätta ändå, tycker sånt här är roligt! Det har precis kommit en Mauler Edition baserad på Honda CB1000R, ganska bra deal om nån ändå ska shoppa en mattvit med avgas och lite annat. Dessutom extra låg ränta på avbetalningen. :tummenupp

Mauler Edition.jpg

Mauler Edition2.jpg

Säljs av Honda Center i Vänersborg så ring dit vid intresse.

Då herrn i fråga går bältesmatch i September kan vi snart ha en ny världsmästare! :banana

Inte för att vara sån men marknaden lär nog vara rätt begränsad.. och ännu mer om han skulle gå på en nock i september. :krama

Bara titta på statsen jag tror Jones kommer nöta ner han på distans sen gå in och avsluta.

http://www.ufc.com/event/UFC165

Svenska fighters borde nog dopa sig mer än dom gör tyvärr(några gjorde det och åkte dit)... för Jones ser bra kraftigare ut än Gustafsson så man får väl hoppas på en lyckoträff... Annars är det nog tyvärr kört. :brynad

Jag älskar Gustafsson men Bones är helt enkelt för bra just nu, efter hans senaste match mot Sonnen så fick han en rejäl fotskada, men om foten är 100% läkt tills dess så blir han svårstoppad. Jag gissar på TKO i andra ronden, Observera TKO och inte KO.

Inte för att vara sån men marknaden lär nog vara rätt begränsad.. och ännu mer om han skulle gå på en nock i september. :krama

Bara titta på statsen jag tror Jones kommer nöta ner han på distans sen gå in och avsluta.

http://www.ufc.com/event/UFC165

Svenska fighters borde nog dopa sig mer än dom gör tyvärr(några gjorde det och åkte dit)... för Jones ser bra kraftigare ut än Gustafsson så man får väl hoppas på en lyckoträff... Annars är det nog tyvärr kört. :brynad

On topic: Hojen ser grym ut, däremot tycker jag hela konceptet känns lite barnsligt och skulle hellre välja något annat pga det.

off topic: Angående fighters så är dopingpolitiken sådan i Sverige att det är jävligt svårt att vara en offentlig och dopad person utan att åka dit. Gustavsson kommer köra sitt passiva race och klara sig bra tror jag, men med en tråkig match som följd, dock jävligt spännande ändå :D

Känns lite random... Den där hojen skulle nog se rätt liten ut med Alex på..

Jag tror Alex har en god chans, på pappret är Jones bättre men Alex slår hårt som satan och ett slag förändrar allt. :) Storleksmässigt har han varit större än Jones på många foton, känns ju bra.

Jon-Jones-Alexander-Gustafsson-UFC-Faceoff.jpg

Ang hojen så kom den till då Alex själv kör Honda nu och Editionhojen är en grej för fansen. Kommer nog vara många som (typiskt svenskt) tycker att sånt här är löjligt men gillar personligen sånt här och öppethelger med Alex och andra fighters på plats blir ju betydligt roligare! :)

Kul grej, vi ska vara rädda om de världsnamn vi har.
Kanske kommer en Yngwie Malmsteenedition också?

Alltså, vad har den med honom att göra förutom att han har kluddat sitt namn på den?

Är man snabb att beställa ingår även hjälm specialanpassad för blomkålsöron.
hjälm.jpg

Grattis till Honda Centers förvärv av en helt malplacerad hoj som likt Ava MC:s Turbo-ER6:a kommer att stå och samla damm i butiken fram till tidens slut! :rolleyes:

Danne: Hojgrejen kom till pga att Alex precis tagit MC-kort och har intresset själv, han behövde en hoj och på den vägen är det. Den är riktigt fin och har de grejerna man ändå hade köpt till, är de bra för övrigt? Har CB1000R varit problemfri?

Han är stor utomlands, vi har ingen annan Europe rankad så högt nu. :) Det bästa är att matchen går i Canada, de gillar nog Alex mer än Jones. :)

Kreativt och bra sätt att dra folk till butiken och göra billig reklam.Pluspoäng! Det stora problemet för mig är att jag har ingen aning om vem killen är så jag tycker det är ungefär lika sexigt som en Mona Sahlin edition vore.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026