Nån som är duktig på att rita tatueringar?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nu vill jag gadda mig igen men denna gång ska jag ha något som jag kan bygga på resten av livet typ. Har i dagsläget tribaler på armarna men vill itne ha det längre och ska då tatuera "in" dem i två andra motiv.
Det ska vara heltäckande runt armarna, ALL hud ska vara täckt ner till armbågen till att börja med men ska kunna bygga vidare ner till handleden.
Nån som vet om att denne är duktig på att rita och kan tänka sig skissa litegrann som test och kanske göra slutmotivet till båda min armar? Ska givetvis göra en i taget och det tar väl några månader innan allt är klart.
Det ska vara "skarpa" slut, men ändå vara helt motiv i det, svårt att förklara. Ska leta reda på lite bilder iaf så ni ser på ett ungefär hur det ska vara.
Vad kan det kosta att få det skissat? En bekant har gjort tidigare motiv och tatueringarna är inte gjorda i studio, men denna gång ska det bli lite seriösare än i ett litet trångt rum.

Typ nåt sånt här, men med personligt motiv, kommer till innehållet senare när jag hittat nån som är duktig och vill göra det mot betalning.

Bifogat

• NICK2.JPG
    NICK2.JPG
    12.2 KB · Visningar: 183
Dee_cati skrev:
Nu vill jag gadda mig igen men denna gång ska jag ha något som jag kan bygga på resten av livet typ. Har i dagsläget tribaler på armarna men vill itne ha det längre och ska då tatuera "in" dem i två andra motiv.
Det ska vara heltäckande runt armarna, ALL hud ska vara täckt ner till armbågen till att börja med men ska kunna bygga vidare ner till handleden.
Nån som vet om att denne är duktig på att rita och kan tänka sig skissa litegrann som test och kanske göra slutmotivet till båda min armar? Ska givetvis göra en i taget och det tar väl några månader innan allt är klart.
Det ska vara "skarpa" slut, men ändå vara helt motiv i det, svårt att förklara. Ska leta reda på lite bilder iaf så ni ser på ett ungefär hur det ska vara.
Vad kan det kosta att få det skissat? En bekant har gjort tidigare motiv och tatueringarna är inte gjorda i studio, men denna gång ska det bli lite seriösare än i ett litet trångt rum.

Typ nåt sånt här, men med personligt motiv, kommer till innehållet senare när jag hittat nån som är duktig och vill göra det mot betalning.
Johan losand på east street tatoo har stor erfarenhet av "coverups"ring honom.nr finns på deras hemsida som heter likadant.

Njae, grejjen är den att det tar för mycket tid och det blir lika dyrt som hela gaddningen om man ska låta en tatuerare rita upp motivet också. Man är troligtvis inte nöjd med första grejjen och får skissa om och såvidare. Och tatuerare har jag redan utsett så gott som, står mellan en seriös duktig gaddare och en mindre seriös men grymt bra tatuerare.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti