nån duktig alu-svetsare?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
skulle behöva en ögla på ramen fastsvetsad, men orkar inte demontera ner hela hojjen för det så det måste göras på plats (har testat själv men får inte upp tillräckligt med värme i min egen svets).

finns det nån duktig svetsare som kan tänkas göra ett hembesök med sin svets ev så kan jag lasta på hojen på ett släp och kika över.
den står i Öxabäck iaf så hyffsat nära skulle uppskattas.

harke i borås tex om du hänger kvar på denna sida kan du ju hojta till, alla mina PM med ditt nummer har försvunnit :(

Vad ska öglan vara till då?

Nä, ja har aldrig svetsat innan tyvärr.
Finns säkert nån här.

skulle behöva en ögla på ramen fastsvetsad, men orkar inte demontera ner hela hojjen för det så det måste göras på plats (har testat själv men får inte upp tillräckligt med värme i min egen svets).

finns det nån duktig svetsare som kan tänkas göra ett hembesök med sin svets ev så kan jag lasta på hojen på ett släp och kika över.
den står i Öxabäck iaf så hyffsat nära skulle uppskattas.

harke i borås tex om du hänger kvar på denna sida kan du ju hojta till, alla mina PM med ditt nummer har försvunnit :(

Industrisvets AB sjömarken dom lyckades både räta upp och få ihop bakramen på min hoj *7delar* efter krachen ett flak bärs kosta de

*/ ?>
Back