Något för V-Twin älskare!

  • Thread starter Thread starter Therudeboy
  • Start date Start date

Therudeboy

Guest
Technical Details

Displacement: 79.6cc - Twin Polini 40cc, 5-port Cylinders - 2 stroke
Horsepower: 22hp (18hp at the rear wheel) at 12,300 rpm
Torque: 12.1 Nm at 12,000 rpm
Cooling: Liquid cooled
Carburetor: Twin 18mm PHBG, Dell'Orto
Fuel: Premium Unleaded 92 + 2 stroke synthetic oil
Ignition: Contact-less
Clutch: Centrifugal automatic
Crankcase: Dual Full Circle Crankshafts
Wet Sump: 50W Gear Oil
Frame and wheels: Custom Pasini Midi Project GP
Frame: Powder Coated Chromoly Steel and Aluminum
Tires: Italian PMT T41 - Front / 90/65 - 6.5"
Tires: Italian PMT T41 - Rear / 110/50 - 6.5"
Brakes: Front / Disc diameter 162 mm
Brakes: Rear / Disc diameter 128 mm
Carrying Capacity: 242lb
 
fan jag måste ha då drar man ju min kompis 125a :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana
 
Ang pris och var man köper den, så vet jag inget alls.


Detta kanske är bättre? Samma modell.
 
ahmajgad! Grymma är bara förnamnet! Undra hur en sån låter? Sexiga expansionskammare!
 
Last edited:
Lite bilder fran min tidigare post.

Dscn1640net.jpg
Dscn1642net.jpg

Dscn1651motor.jpg
Dscn1654bagbremse.jpg

Dscn1656hydraulisk-styrbrem.jpg
Dscn1631net-2-cyl.jpg

Dscn1647bredde-som-1-cyl-mo.jpg
Dscn1649net.jpg

Dscn1653bagerste-cylinder.jpg
Dscn1655bredde-som-1-cylind.jpg


2 cyl 2takt.
39,69cc x 2 ( 79,38ccm)
Boring 39 mm x 2
Slag 36mm
Kompression 14,2 : 1
Indsugning: membran direkte i krumtaphus
Karburator Dellòrto ø 19mm x 1
Udstødning: Handmade by Polini, (bemærk bagerste udstødning...!)
Tænding: elektronisk.
Benzin: 98 okt
Kobling: tørkobling af centrifugaltype patent Polini
Startmetode: Snorestart recyltype
Stel: Aluminium "deltabox" type
Forbremse: Ventileret skive ø 130 x 1 ( alternativt 2)
Bagbremse: Ventileret skive ø 130 x 1
Hjul/fælge: Aluminium fræset ud af et stykke, med separat nav.
Dæk for: 90/65 - R 6,5 slangeløs radial Compound T4
Dæk bag: 110/50 - R6,5 slangeløs radial Compound T4
Tankindhold. 2,2 liter
Vægt: 28 kg
Længde: 1.030 mm
Kåbebredde max: 260 mm
Sædehøjde:455 mm

Alternativ:
Boring 40mm = "100" ccm
Karburator ø 21mm
Dublex bagkæde.
max effekt 24 Bhp

Det har været vigtigt at bevare samme byggebredde som for standard 1 cyl version, for at køreegenskaber, nedlægningsvinkler,
forblev intakt. Det er lykkedes.!
Der er i det store hele brugt standard/racing dele fra reservedelsskuffen mærket Polini.
Krumtaphus, og dele af krumtappen er undtagelsen, såvel som udstødning, ellers er alt standarddele...!
Den vil blive licensproduceret i Danmark for Polini, som komplet cykel, eller som kit til ombygning af eksisterende Polini model 911

Pris er ikke endelig fastlagt.

http://www.polinimotori.dk
 
Back
Top