Någon som vet om miniskylt?

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Halloj på er alla, hoppas ni njuter på era två hjul :). Tänkte bara kolla om det är någon som har torskat för miniskylt i år, lite nyfiken på hur mycket det kan bli. Ha det gott..

Ja ser där ja, att allt som är snyggt skall kosta så mycket, men tack för det svaret. Men den får nog sitta kvar. Har en GSXR 1000 vilket jag tycker är en vacker hoj förutom orginalplåten och blinkers. Man kan ju tro att dom har missade den delen i tillverkningen och sen fick panik och bara smakade dit det.

Det jag har väldigt svårt att förstå är varför har man den på då isåfall? Vet man om konstapeln bedömer det lika hårt som att inte ha skylten alls så kan man ju lika gärna skita i att ha den? Vad är det jag missar?

Det jag har väldigt svårt att förstå är varför har man den på då isåfall? Vet man om konstapeln bedömer det lika hårt som att inte ha skylten alls så kan man ju lika gärna skita i att ha den? Vad är det jag missar?

Träffar du en snäll polis kanske han/hon accepterar en liten skylt, dock är det nog mindre troligt att han/hon godtar total avsaknad av skylt.

Ja det är det jag också tänker på, ser dom en liten skylt och skall in och äta pizza så tror jag pizzan går före. Men ser dom ingen alls då blir det nog åka av.....:gnissla

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park