Någon som vet något om den här killen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Kan polisen göra ngt om man tipsar dem eller ber dom kolla upp sånna här skumma annonser? Eller de har inte tid med sånt trams, tror ni?

De skulle ju kunna kolla regnummer/ägare/ramnummer m.m.

Svarar inte på privat nummer...
Numret finns inte på söksidor...
Men det behöver inte vara nåt misstänksamt med det hela.
Förmodligen så finns det en bra anledning... Men det är bra att vi är uppmärksamma!
ETT TIPS: RING OCH FRÅGA PERSONEN! :tummenupp

Zee skrev:
Kan polisen göra ngt om man tipsar dem eller ber dom kolla upp sånna här skumma annonser? Eller de har inte tid med sånt trams, tror ni?

bara ringa och fråga killen om varför så bra pris, han säljer väl inte om han inte har torrt på fötterna :va

Zee skrev:

var lite långt och åka kolla...

Mickez77 skrev:
bara ringa och fråga killen om varför så bra pris, han säljer väl inte om han inte har torrt på fötterna :va
Det är väl precis vad man kan misstänka att han gör.

sne_snopp skrev:
det verkar ju ganska korkat att lägga ut stulna hojar på blocket men när man tänker på vad han heter va de ju inte så konstigt längre :tungan

*host* rasist *host*

fördommar är alltid bra :tummenupp :hihi

Han kan val vara en kille som importerar sina hojar fran t.ex. Tyskland. De bor ju som bekant vara lite billigare da inte generalagenterna alltid lamnar full garanti for hojar som inte ar svensksalda fran borjan.

(Ursakta tangentbordet utan a a och o).

snakerider skrev:
Kolla om han har service boken till hojen, borde ju inte gå att slarva bor så snabbt tycker man :va

Nä, personligen så blev min kastad i papperskorgen av mitt ex. I samband med att vi splittade... :va

Kan ju va så att han tagit in hojar från tyskland eller liknande..... Men hade jag bott i Helsingborg hade jag gärna åkt o kollat på hojen och skrivit upp ram och motornummer, för att få klarhet..... Blev själv av med en R1a förra sesången. Så jag kollar mer än gärna upp sånna grejer..... Vad har han mer sållt för bågar då?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP