Någon som ska köra imorron? (lördag)

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Någon som ska ut o köra nått imorron?
jag slutar jobba 14.00.. så jag kan joina vid 15 tiden...

Someone????

Någon som ska ut o köra nått imorron?
jag slutar jobba 14.00.. så jag kan joina vid 15 tiden...

Someone????

Jag kommer säkert att vara ute och småmullra på dagen om det är varmt och gott... 14-15 ska jag dock iväg och plocka upp morsan på sjukhuset... men det lär vara gott om folk ute imorgon om vädret är gott!

Klart man ska ut..dvs om solen tittar fram.
Håller mig dock i hbg-båstad området. :tummenupp

Jag, Jimmyretta o ev. CT (en i VVV) kommer gazza Eslövsrunda oavsett väder.... skulle tro vid 11.00-.... max 8 varv :D
Nummer i privata delen.
Tempo: Avrostning :rolleyes:

Jag, Jimmyretta o ev. CT (en i VVV) kommer gazza Eslövsrunda oavsett väder.... skulle tro vid 11.00-.... max 8 varv :D
Nummer i privata delen.

då jobbar ju jag... jag tror det blir ganska lugnt tempo.. för antagligen har jag lite:tuttar me mej:tungan

Nummer i privata delen.
FP1, FP2 eller Q? :D
KAn inte vara rejs, jag har inte fått inbjudan...

Fika på Bialitt på nåt av varven?
Kommer med alla sannolikhet att passera i krokarna med Viffern under dagen.
Ringer.

Vill också va me o leka...::wiggle

Var/när hittar jag er...

Måste man svänga mycket också...eller kan en återfallsknutte som jag hänga på?

Har tänkt lära mig de där med svänga i år... även om man nu måste luta på sk-ten.:D (srw here i come #319)

:hojraket

Hjääälp!!!
Jag vill osse köra men behöver hjälp att få på ett kedjelås. Någon? Fast först behöver jag nån som kan sälja ett till mig. Vem/Vilka?

Jag har tre intressenter som vill kolla på hojen imorgon med. Mycket ska man hinna med...

En sväng lär det bli. Om inte annat så till Br. Hörbergs, Honda Center, Yamaha Center och Motorsport i LA. Testa NYA hojar. Bla. en VTR Sp-2:a! :yoparty

...om den finns som demohoj....:gnissla

Annars så ska det testas:

ZX10-R
ZZR1400
GSX1000R
VTR SP-?
CBR1000RR

...och annat smått o gott.

Hjääälp!!!
Jag vill osse köra men behöver hjälp att få på ett kedjelås. Någon? Fast först behöver jag nån som kan sälja ett till mig. Vem/Vilka?

Jag har tre intressenter som vill kolla på hojen imorgon med. Mycket ska man hinna med...

Kom in till mej imorron på mc huset så fixar vi ett kedjelås.. kan hjälpa dej att slänga på det snabbt sen när jag har slutat om du har hojen i staffanstorp..

Avgång från Annelöv centrum (:D ) 13.00, FETEFIKA i Bialitt ca 14.15...

1. Robz
2. Jimmyretta
3. CT
4. Maverick_ou812
5.

Var ute en kortare runda med farsgubben, bland annat om BRH.
Riktigt trevligt ute, men fyfan vad det blåste, kändes som man hade 20 graders lutning på raksträckorna ibland...

Centrum???? vid pizzerian??:)
Japp... Hörde du oss idag? :D

...Riktigt trevligt ute, men fyfan vad det blåste, kändes som man hade 20 graders lutning på raksträckorna ibland...

Klart bra avrostning idag - wheelies i denna blåst är det enda som ger adrenalin numer...:näsblod ...förutom Hästen vi mötte idag mitt i vägen :näsblod :näsblod - Tror faen vi blev mer rädda än hästen. Vad faan skall de ut på vägarna o göra?? Helt dj-a oberäkneliga!! För några år sedan såg jag en bil som saktade in såpass mycket vid passeringen att den fula dinosaurien hann sätta 2 sparkar i sidan på bilen :mad: Tur att det inte var en hoj! Hästar har dessutom ingen TF, så bilägaren får stå sina skador själv.
Finns det inga rått-fällor för hästar?? :gnissla

Last edited:
Avgång från Annelöv centrum (:D ) 13.00, FETEFIKA i Bialitt ca 14.15...

1. Robz
2. Jimmyretta
3. CT
4. Maverick_ou812
5.
Det där var en fetebluff. :mad:
Tingeling o jag väntade till 14:15 och sen drog vi motsatshållet från Bialitt på Eslövsrundan. Mötte er inte på vägen till Konga så vi tog vägen till Knutstorp och upp mot Stenestad, vem möter man där.... jo, Rodin med Zmurf och andra RoH på väg från kyrkan! :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park